掃呢頁CODE去手機

2019年4月11日 星期四

【娛樂人物】推新浪潮玩轉特朗普李居明粵劇不消失 __,李居明,特朗普,

李居明指是看到長者和學生在新光購票睇大戲而受感動,希望將粵劇傳承下去。
李居明指是看到長者和學生在新光購票睇大戲而受感動,希望將粵劇傳承下去。美國總統特朗普(DonaldTrump)跟粵劇風馬牛不相及,但經過李居明妙筆下就 ...


美國總統特朗普(Donald Trump)跟粵劇風馬牛不相及,但經過李居明妙筆下就創作出新劇目《粵劇特朗普》,李居明不但安排特朗普跟毛澤東和金正恩在新光見面,還為特朗普創作了一個流落中國、失散了的孿生兄弟川普,他們之間千絲萬縷的關係,將為戲迷帶來連串驚喜。李居明連番推動粵劇新浪潮,只是本着「粵劇唔好死」,更笑謂這套劇若不幸惹怒特朗普,他將一夜之間舉世知名。

撰文:比華利

攝影:沈健程

相關新聞:龍貫天粵劇功架啱特朗普誇張動作

粵劇近年隨着時代進步了,尤其風水師李居明創作了新派劇目,掀起一股粵劇新浪潮,當中除保留粵劇傳統風格,還會加入新元素。在16年李居明大膽創作粵劇《毛澤東之虛雲三夢》,無懼政治壓力,把這位具爭議性的近代政治人物搬上北角新光大舞台,出來效果不錯,該戲兩年間三度公演。食髓知味,李居明最近斥資二百萬創作了《毛澤東之虛雲三夢》Part 2《粵劇特朗普》,內容提到現任美國總統特朗普遇上毛澤東。



明日開始公演的《粵劇特朗普》,是《毛澤東之虛雲三夢》的part 2。 明日開始公演的《粵劇特朗普》,是《毛澤東之虛雲三夢》的part 2。

《東方紅》英文版

李居明日前接受《蘋果》專訪,他解釋為何揀中特朗普:「特朗普當選總統後,中美貿易戰好影響我哋生活,通過佢身上故事,可以帶出一啲訊息。呢套戲串埋毛澤東,看似風馬牛不相及嘅兩人,又涉及兩代,我靈機一觸諗番奧巴馬(Barack Obama)都有個兄弟喺深圳開燒烤場,啟發我幫特朗普搵個孿生兄弟川普。」

李居明有心思地把敏感的政治人物混為一談:「成套戲結合中國近代史,除有特朗普、金正恩同中美貿易戰,戲中仲大膽反映文革,有段係劉少奇死前對政治睇法,講番自己委屈,又有毛主席用英文唱出《東方紅》,又有金正恩夫妻生活,特朗普同女兒關係。」李居明平常心撰寫特朗普,沒有美化,也沒有醜化,他由網絡搜集其資料重新整理拼合:「一定唔係搞笑 ,我係想通過古仔表達現實,包括父子情同夫妻愛,政治敏感嘢基本可以唔寫就唔寫,咁敏感題材喺粵劇表現出嚟唔會有好嘅反應,我會滲入金正恩見特朗普,唔係講政局,原來煮個芝士火鍋畀特朗普食,特朗普三餐都叫外賣,每日飲十二支可樂,白宮又係十大鬼屋,呢啲內容都有趣。」

相關新聞:26歲特朗普搵細佬



李居明還會為掌相等講學,學生也甚多。

李居明還會為掌相等講學,學生也甚多。

起用一生三旦

撰寫特朗普未有太大壓力,李居明說:「我係小人物,相信咁大嘅政治家,絕對唔會同我過唔去,我哋唔好將自己放得太大,呢套只係嬉笑怒罵戲劇箒,佢哋唔會告我,唔會郁我,如果佢真係咁小器郁我哋,咁我就賺咗,一夜之間舉世知名,我相信自己冇呢個運。」

傳統粵劇是一生一旦,但《粵劇特朗普》卻有一生三旦,老倌龍貫天一人分飾毛澤東、特朗普及川普,三旦分別是扮江青的陳咏儀、扮金正恩妻子李雪主的鄧美玲及扮周恩來妻子鄧穎超的王超群。李居明指老倌們仍會「唱念做打」的粵劇功架。李居明本想安排鄧小平出場,無奈未有合適人選,角色懸空。不過李居明卻預告劇中有特首林鄭月娥背影:「我心目中覺得阿姐(汪明荃)可以演到,但佢礙於人大身份唔方便演。」這戲已吸引外國媒體關注,公演時更會配上中英文字幕,方便外籍觀眾入場欣賞。李居明更自爆一位認識特朗普的友人,屆時會邀對方來新光欣賞演出,友人若喜歡還會把該戲介紹給正版特朗普。



改變粵劇氣氛

李居明15年底扑槌承租新光,更斥資八位數字大搞粵劇,目的想推動粵劇,希望延續這個本土文化。李居明說:「仲未填好個氹,如果填好,一早畀其他財團推我走,佢哋直入新光啦,冇人爭,證明新光真係一個蝕本生意。」新光最初只續租四年,至今已續租第七年,李居明成功游說業主可以租到2022年。

無可否認李居明推動粵劇是出錢出力,李居明說:「以前粵劇係唔肯落廣告,我係會落本打廣告,令大家感覺好似粵劇翻生,其實我都係為粵劇出一分力,希望佢唔好死,我睇粵劇長大,希望可以延續,令香港這個本土文化唔好死亡。」同時又推動粵劇新浪潮,「我想喺粵劇方面逐步加入新元素,慢慢改埋粵劇氣氛同制度,我希望未來60年,粵劇都仲會興旺。」

場地提供:新光戲院




鍾意就快D Share啦!