掃呢頁CODE去手機

2019年4月2日 星期二

黃翠如:呻冇時間造人!翠如:啲小三成日想搞禍我哋 __,小三,黃翠如,

藝人黃翠如出席時裝騷活動,佢一見到同場嘅洪永城(Tony)女友梁諾妍後,便立即上前擁抱兼合照,更大爆:「我唔同你影相會畀人鬧㗎。」洪永城Call爆機講 ...


藝人黃翠如出席時裝騷活動,佢一見到同場嘅洪永城(Tony)女友梁諾妍後,便立即上前擁抱兼合照,更大爆:「我唔同你影相會畀人鬧㗎。」

洪永城Call爆機

講到Tony吩咐代為照顧女友,佢爆料指:「佢搵咗我幾日,Call咗我4次,叫我一定要照顧阿嫂,我從來冇覺得自己喺佢心目中係咁重要,所以呢張合照一定要影,唔係佢有排煩。(叫佢阿嫂有咩反應?)其實之前都有玩過一次,不過叫阿嫂好似冇咩反應,可能未滿意Tony(Tony識咗呢位女朋友之後乖咗?)佢一向都好乖,不過佢哋真係好夾,Tony一直都好鍾意啲運動型嘅女仔。」

廚藝被曹永廉彈

問到黃翠如有冇好消息公布?佢表示:「套劇尋日先煞科,呢排忙開工都冇乜點瞓,成日要4、5點起身,好少見到Edwin(蕭正楠)。(所以好難造人?)見面都難,同埋依家享受做老婆先。」提到早前下廚炮製鮮蝦粉絲煲,佢指老公畀足90分,但就被曹永廉彈:「啲材料係Edwin同阿廉買嘅,阿廉不停話我買外賣返嚟當自己煮,啲小三好煩,成日想搞禍我哋。嚟緊佢哋兩個一個月飛三個國家,去新加坡、美國同馬來西亞做嘢,有排冇得見,可能到時係佢哋有好消息。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!