掃呢頁CODE去手機

2019年4月4日 星期四

劉思希:行山撩吹水嘈爆 江嘉敏犯眾憎 __,劉思希,江嘉敏,

一班藝人去行山,江嘉敏嘈到爆,遭離棄…性格活潑的江嘉敏,平時喺幕前經常雞啄唔斷,但估唔到佢私底下去行山時,一樣被同行好友嫌佢嘈。呢日江嘉敏、譚凱琪、楊 ...


一班藝人去行山,江嘉敏嘈到爆,遭離棄…


性格活潑的江嘉敏,平時喺幕前經常雞啄唔斷,但估唔到佢私底下去行山時,一樣被同行好友嫌佢嘈。

呢日江嘉敏、譚凱琪、楊潮凱及黃嘉樂等藝人相約行山,楊潮凱於社交網甫出多條自拍短片,本來楊潮凱好享受幽靜嘅環境,點知江嘉敏就不停喺側邊講嘢,令楊潮凱頂唔順,就連譚凱琪都話佢嘈,仲扮嬲整蠱佢。不過轉數快嘅江嘉敏即刻向佢獻吻,氹得譚凱琪非常開心,完全嬲佢唔落。眾人全程有講有笑,仲一齊挑戰爬石梯,相當樂在其中。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!