掃呢頁CODE去手機

2019年4月26日 星期五

許志安黃心穎偷食:逆境自強!敗走黃心穎晒名牌 心美:在心中 __,安仔,許志安,黃心穎,

黃心穎敗走仲周身名牌。藝人黃心穎爆出偷食人夫許志安後,隨即被全城圍插,早前更有網民翻出其社交網不乏名牌照片,加上佢曾公開表示馬國明養自己唔起,即被鬧爆 ...


黃心穎敗走仲周身名牌。


藝人黃心穎爆出偷食人夫許志安後,隨即被全城圍插,早前更有網民翻出其社交網不乏名牌照片,加上佢曾公開表示馬國明養自己唔起,即被鬧爆貪慕虛榮。今晨有人目睹黃心穎喺洛杉磯機場現身,據知當時「敗走」嘅佢依然全身名牌,不但身穿潮牌T裇及手拖名牌篋,頭上更戴住寫有「Still Moving Under Gunfire」嘅黑色Cap帽。其實呢頂帽係出自新加坡歌手林俊傑(JJ)嘅服裝品牌SMG,而黃心穎都有不時晒過Cap帽相及同JJ嘅合照,至於帽上嘅字句亦係品牌名嘅全寫,代表住「在槍林彈雨中繼續前行」,有鼓勵人喺逆境中永不言敗嘅意思。

另一邊廂,黃心穎大家姐黃心美就喺社交網晒出一張近照,並貼上打氣嘅表情圖案,似乎係支持緊細妹,而佢對心穎被指離港一事回覆東網:「其他嘢唔講喇!一切在心中,多謝關心。」同時,二家姐黃心妙亦有更新社交網,佢晒出4張床上自拍,並留言:「一波床照,對的,就床上拍的」,又指「換個家具換個心情」,似乎心情冇受妹妹一事影響。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!