網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月28日 星期日

諸葛紫岐得天獨「瘦」加國秘誕豬仔 __,諸葛紫岐,

諸葛紫岐誕下第二胎,薛嘉麟笑言主力做陪月。
諸葛紫岐得天獨「瘦」加國秘誕豬仔與中星集團主席薛嘉麟結婚7年的名媛諸葛紫岐(Marie),一直渴望生「豬B」為薛家繼續開枝散葉。Marie昨日突然帶來 ...


諸葛紫岐得天獨「瘦」加國秘誕豬仔

與中星集團主席薛嘉麟結婚7年的名媛諸葛紫岐(Marie),一直渴望生「豬B」為薛家繼續開枝散葉。Marie昨日突然帶來重磅喜訊,宣布已於本月在加拿大誕下兒子Andersen,因吸取上一胎的經驗,想在零壓力下生B,刻意事前不張揚,做足保密工夫。

Marie多年來一直被追問何時再生,去年她已露口風表示想今年生「豬B」,為5歲的長子薛華韜(Arthur)添多個弟弟或妹妹。講得出做得到的她昨日公布喜訊,於本月在加拿大誕下第2胎,喜獲麟兒,重6.8磅,英文名為Andersen,中文名則未定。原來她與老公想法一致,均想細仔英文名與大仔一樣以A字為首,最終哥哥Arthur在眾多名字中,親自為細佬挑選Andersen一名。

擔心壓力 唔敢張揚

向來身形纖瘦的Marie,與上一胎都是「人瘦肚瘦」,加上在產子前的最後4個月沒公開露面,事前又未張揚有孕,故喜訊公布後令不少網民嘩然。她產前最後一次出席公開活動是今年一月,當時穿連身裙的她拍照時經常刻意掩肚,側面看其腹部只是微微隆起。

Arthur很開心升呢做哥哥。
  • Arthur很開心升呢做哥哥。
今年一月,諸葛紫岐出席活動時刻意遮肚。

  • 今年一月,諸葛紫岐出席活動時刻意遮肚。
諸葛紫岐當年佗第一胎時壓力很大。

  • 諸葛紫岐當年佗第一胎時壓力很大。
一家四口開心影大合照。

  • 一家四口開心影大合照。

Marie昨日受訪時表示生Andersen是計劃之內:「其實喺大仔3、4歲開始,我哋已經開始努力造人,都想有個細佬或細妹陪大仔。近年經常被朋友追問幾時再生,真係有壓力。當成功追到時壓力就更大,好想喺冇壓力嘅環境下生B,所以就低調進行,依家先公布呢個開心消息。今胎嘅狀態比上一胎好,可能又要搞公司嘢好忙,有啲嘢分散吓,感覺冇之前咁攰,加上又唔係第一胎,有晒經驗。同埋我一向瘦底,同之前一樣唔係好肥,體重都只係由90幾磅去到最高接近120磅。」

她又稱Arthur超開心升呢做哥哥:「佢一直鍾意照顧人,好有哥哥風範。(會唔會孻仔拉心肝?)唔會,我哋好公平,兩個一樣咁錫,無分彼此。(製造多一個小男神,老公有冇獎勵你?)哈,做咗『男神製造機』!係咪男神唔敢講,大仔係『學霸』,希望又多一個『學霸』。至於獎勵呢啲唔講喇,最緊要一家人開心同健康。(追多個女?)暫時唔諗。」

網民揣測搵代母

她坦言上一胎在加拿大養胎,十分喜歡當地環境,故今胎也選擇在當地養胎及生B,唯一不同是今次選擇自然分娩。她自詡勇氣可嘉,雖然要經歷十級陣痛,但勝在身體可以較快復原:「感覺更加震撼,情緒比較波動,好感動,我同老公都有喊。」

而全程陪產及親手剪臍帶的薛嘉麟,被問第一眼見Andersen出世有何感覺?他說:「哈!覺得『又多咗個』,細仔同哥哥好似樣。」由於突然公布生B,不少網民議論紛紛及揣測他們找代母,他說:「我哋又唔係第一次做父母,今次係想有啲Privacy(私隱)同空間,只係外間睇唔到我哋嘅辛苦啫,依家我主力係照顧好太太同BB。(點樣慰勞太太?)我會兼任工人同陪月,24小時陪住佢,等佢坐完月後,就陪佢環遊世界,去佢想去嘅地方。」






鍾意就快D Share啦!