掃呢頁CODE去手機

2019年4月17日 星期三

【靚抽安心偷食】 送師弟楊天宇濕紙巾 杜汶澤 :偷食記得抹嘴 __,杜汶澤,

【靚抽安心偷食】送師弟楊天宇濕紙巾杜汶澤:偷食記得抹嘴1小時前噚日許志安死晒狗咁出嚟認偷食,都難逃網民鬧爆。夾都冇咁啱,杜汶澤孖住師弟楊天宇代言的日本 ...


  • 【靚抽安心偷食】 送師弟楊天宇濕紙巾 杜汶澤 :偷食記得抹嘴
  • 1小時前




噚日許志安死晒狗咁出嚟認偷食,都難逃網民鬧爆。夾都冇咁啱,杜汶澤孖住師弟楊天宇代言的日本健膚品牌UL.OS, 亦都係噚晚舉行記者會,有傳媒問起他對「安心偷食事件」的睇法,阿澤輕輕帶過話同許志安不算熟,跟黃心美較熟落,反而佢對誤中副車嘅蔡一智大為同情。「我覺得蔡一智慘啲,見佢個IG俾人鬧,係咪認錯人呀?可能係蔡一智呢,猛咁話係黃心穎。」

不過一上到台,俾台下觀眾要求佢即席唱廣告歌,阿澤即刻腦筋急轉彎說:「原本有人9月紅館開演唱會(許志安原定演唱會檔期),如果拎到檔期,幾多錢都俾!」

記者會臨結束,阿澤忽然拎品牌嘅潔面紙巾送俾師弟楊天宇,苦口婆心話:「做男人最緊要識得「自己搞定」,偷食都要記得抹嘴!」嘩!嘩!嘩!底線抽擊,準繩度100分,阿澤,呢日靚抽王仲唔係你?!

阿澤搞笑話濕紙巾的綠色包裝,好應景。

阿澤孖住師弟楊天宇做代言人,順勢唱埋廣告歌一展歌喉。

keep住有做gym, 阿澤上圍足足有43吋,極有睇頭。

有樣、有高度,仲要有身材,楊天宇一度上圍即惹來在場女士們尖叫聲不斷


鍾意就快D Share啦!