掃呢頁CODE去手機

2019年4月8日 星期一

娛刺撈飯:以暴易暴唔係路  甄子丹變鍵盤戰士還拖 __,甄子丹,

中國人不是東亞病夫!「宇宙最強,間中都會受傷」原來唔止係句歌詞,仲係句預言呀!話說「宇宙最強」甄子丹早排孖埋老婆汪詩詩,仲有亭亭玉立嘅囡囡甄濟如,出席 ...


中國人不是東亞病夫!


「宇宙最強,間中都會受傷」原來唔止係句歌詞,仲係句預言呀!話說「宇宙最強」甄子丹早排孖埋老婆汪詩詩,仲有亭亭玉立嘅囡囡甄濟如,出席慈善晚會。不過騷都未開始,子丹就怒氣沖沖拉隊走嘞,事後詩詩喺網上爆Seed,大爆「被一個海外機構歧視」,仲hashtag埋「中國人不是東亞病夫」添。雖然單嘢擾攘咗幾日,隨住主辦方發聲明補鑊,各界即刻冇晒Nuts食,但係當中仲有好多謎團未解,依然耐人尋味呀!

首先,子丹據講係以聯席主席身份去趁嘅,咁都被大會當路人甲,莫非呢個「聯席」嘅意思,其實就係廣東話所講嘅「搭枱」?再講吖,事後竟然有傳當日喺現場冇人知佢哋係星。喂,咪玩就算閣下對華語片有偏見,冇睇過子丹化身葉問,大打日本軍官、怒砌英國拳王、郁埋重量級拳王泰臣,子丹好歹都叫做喺《俠盜一號:星球大戰外傳》度棍毆白兵吖,你唔係搞錯咗人哋係尹光,咁離譜呀?

李小龍翻生都唔掂

不過最離奇嘅係詩詩個hashtag,事關上網搜尋「甄子丹+東亞病夫」,就會彈出子丹N年前喺台灣宣傳《精武風雲.陳真》,連踢多腳都踢唔爛「東亞病夫」塊牌匾。鬼咩,大會公關宣傳人員搵塊布嚟整牌匾,李小龍翻生都踢唔散啦。本來現代人出名善忘嘅,唔提都差啲唔記得㗎嘞, 點知詩詩一撩, 近排短片又喺Facebook洗版,唔少人都話成頭問號,問呢啲係咪叫「愛你變成害你」?

有鍵盤戰士就話嘞,子丹幾個月前喺無為意之下,幫咗個早年辱華嘅德國品牌喺米蘭行騷,結果被內地網民鬧爆,差啲千年道行一朝喪,好在及時發聲明割席,強調「無論何時、何地、何種形式,祖國堅決不容許侵犯」。家陣又遇上懷疑被種族歧視,有冇咁旺場呀?仲話子丹咁好打,被人Look down都冇即場「試吓入佢中路」,成件事好唔合理囉!

為妹出氣險捱亂刀

咁就真係有所不知喇,想當年子丹同細妹子菁喺台灣拍戲,點知阿妹被人恰,手臂瘀晒,子丹於是搵對方算帳,打到自己手指都彎埋至收手。事後對方大佬拖行友搵子丹報仇, 子丹話如果唔係電影公司老闆及時幫手出面化解,佢都唔知要捱幾多刀至收到科。呢件事令佢知道以暴易暴唔係辦法,法治社會應該以法律制裁壞人,咁先明智嘅。

講真,子丹十零歲就去咗波士頓生活,美國人「chink chink」聲咁嗌中國人,到家陣佢五十幾歲喇,種族歧視根本冇少到,長到成匹布咁款,再好打都踢唔爛「種族歧視」塊牌匾。話唔埋遲吓《葉問4》上映嗰陣,子丹又被人種族歧視,到時戲中嘅打美軍情節就真係食到應一應囉。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!