掃呢頁CODE去手機

2019年4月17日 星期三

女神男神:已婚體操教練同女學生 當眾做愛影片發布 __,女神,

SydneyTownsend(左)同華迪利當街違法做愛。(互聯網)美國密歇根州一位39歲體操男教練,同18歲體操女學生街做愛偷情,上年尾轟動美國;近日 ...


Sydney Townsend(左)同華迪利當街違法做愛。(互聯網)


美國密歇根州一位39歲體操男教練,同18歲體操女學生街做愛偷情,上年尾轟動美國;近日當地警方經過處理後,發布相關影片。二人當日喺中午於車廂中赤身露體公然做愛,有人立即報警,到警員到場後二人仍在進行不雅行為,要警員狂敲車門,二人先識停低並且着番衫。

今年39歲嘅華迪利於美國都算出名,曾經於2000年攞過年度十大體操選手名銜,事發前於密歇根州大學任教體操,而同佢偷情嘅係其體操學生。舊年10月8號,當地警方接報有人於位於安阿伯嘅公眾場所做愛,最後將二人拘捕,發現男主角係已婚並育有3名子女嘅華迪利,女主角係體操女運動員Sydney Townsend,二人係師生關係。被捕後一周,華迪利向大學辭去教職,而到上個月佢同起訴人達成共識,將罪名降低至民事違法行為,佢呈交罰款後完結訴訟。

近日當地警方將當日嘅偷情短片,大幅打格後向公眾發布,影片開頭就係警員大敲車窗,雖然影片打咗格,但都隱約睇到二人打大赤勒正進行性行為。警員敲咗一陣窗之後,二人終於知道斷正,警員表示:「真係好尷尬,唔該你哋着番衫。」

之後警員表示:「你覺得我哋之間仲有冇嘢講,所有嘢都好清楚了。」另一警員就話:「其實我可以講好多嘢教訓你哋,不過我睇都係唔需要講了。」去到條片最後,警員仲幽華迪利一默:「希望你原諒我,因為我真係唔想同你握手。」

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!