掃呢頁CODE去手機

2019年4月17日 星期三

【遭網民圍剿】阿感盲撐黃心穎:要明白和體諒你的人自然會懂 __,阿感,黃心穎,黎國輝,

阿感一句回應,即惹起網民反感。
《蘋果》昨日獨家踢爆現年30歲的黃心穎在車廂胸壓51歲人夫許志安,安仔昨日開記招認錯指自己起色心,形容「我是一個壞咗嘅人」,黃心穎「潛水」一日,今午終 ...


《蘋果》昨日獨家踢爆現年30歲的黃心穎在車廂胸壓51歲人夫許志安,安仔昨日開記招認錯指自己起色心,形容「我是一個壞咗嘅人」,黃心穎「潛水」一日,今午終於在IG貼道歉聲明,認自己做了非常錯誤、難以令人原諒的事,犯下如此嚴重的過錯,「我無法面對自己」,出post兩小時已有逾3.1萬個like。

相關新聞:【獨家足本睇】黃心穎胸壓攬住啜   許志安背Sammi偷食馬明女友



黃心穎雖然重開IG留言功能,但她只限互相關注的好友留言,未有對外開放,阿感(黎國輝)即時在她的IG留言:「勇於承擔也不容易,要明白和體諒你的人,自然會懂,還有未來的日子。」阿感一句回應,即惹起網民反感,戰場轉到阿感的IG。



網民回覆「你冇嘢啊,你唔諗吓受傷害嘅人」、「你以前點對女朋友啲舊新聞係咪要人拎出嚟講多次」、「佢傷害嘅人都未出聲,你有咩資格出聲」。

相關新聞:【網民禱告打氣】Sammi將FB專頁封面變黑色 似無聲表達心死了



另有網民問:「見到你在黃小姐的帖文回覆。請問係支持佢咩?支持佢勾人老公?懂她的人就知道她是個不知廉恥的人。」亦有網民再問:「唔通有難言之隱?另有內情?」被網民「圍剿」,嚇到阿感即刻將IG由公開賬戶變成私人賬戶。



此外,本來有另外兩位好友都留言安慰心穎,稱人誰無過,又開解她「經一事,蔡一智」,叫她重新做人,未知是否同樣遭網民狂罵洗版,急急刪走在心穎IG的留言。



-----------------------------

熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



黃心穎重開IG留言功能,只限互相關注的好友留言。 黃心穎重開IG留言功能,只限互相關注的好友留言。
(阿感IG截圖)

(阿感IG截圖)
(阿感IG截圖)

(阿感IG截圖)
(阿感IG截圖)

(阿感IG截圖)

鍾意就快D Share啦!