網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月4日 星期四

陳自瑤:擱置家庭旅行?陳自瑤爆囡囡:習慣晒 __,陳自瑤,

最後講嚟講去都係得個吉?藝人陳自瑤(YoYo)與日本美魔女水谷雅子在銅鑼灣出席護膚品活動,司儀則由陳倩揚擔任。YoYo大讚水谷雅子的皮膚又白又滑,難以 ...


最後講嚟講去都係得個吉?


藝人陳自瑤(YoYo)與日本美魔女水谷雅子在銅鑼灣出席護膚品活動,司儀則由陳倩揚擔任。YoYo大讚水谷雅子的皮膚又白又滑,難以想像是50歲。YoYo受訪時被問到可有信心將來也成為美魔女?她笑說:「自己會向呢個目標進發,點都要話有信心,其實呢個世代嘅人50歲都仲好後生,好多美魔女都keep得好好,好似紅姐(惠英紅)之前影嘅泳衣真係好靚。」

講到護膚心得,YoYo表示即使拍劇很忙,回到家亦要照顧小朋友,雖然經常氹女兒睡覺時也會在床邊睡着,但仍會堅持每日敷面膜,因有保養皮膚與沒有保養相差甚遠,亦認為睡眠質素對皮膚很重要。

問到女兒可有學她扮靚?YoYo笑說:「梗係有,生女就係咁,佢都有攞啲護膚品、唇膏嚟搽,仲着我啲高踭鞋,都有影低相留念。」講到老公王浩信透露將計劃一家人去旅行,YoYo也坦承很久沒有家庭旅行,但暫時未知能否成行,要再計劃,笑說:「個女都冇投訴,佢都習慣晒,自己有時間都會陪住佢。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!