網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月29日 星期一

郭富城:郭富城「囝囝」機場被掟雞蛋 慘到上熱搜 __,郭富城,

仔呀仔,唔好氣餒!天王郭富城最近為內地選秀節目《創造營2019》做導師,當100位參賽小鮮肉係仔咁教嘅佢,早兩日就同「囝囝」分享自己斷韌帶嘅經歷,講到 ...


仔呀仔,唔好氣餒!


天王郭富城最近為內地選秀節目《創造營2019》做導師,當100位參賽小鮮肉係仔咁教嘅佢,早兩日就同「囝囝」分享自己斷韌帶嘅經歷,講到有「囝囝」感動到喊咁滯。節目去到最新一集,有近半數嘅小鮮肉被Foul,其他導師好似蘇有朋、胡彥斌等都不捨被淘汰嘅練習生,直頭喺鏡頭前拭淚,「骨肉分離」係幾難過嘅…

不過最慘嘅都可謂其中一位被淘汰嘅余遠帆,佢由第一集嘅第86名排名大躍升,跳升足足21個名次去到今次第65名喇,都叫對自己有交代啦,點知第四集淘汰就去到第55名成晉級分水嶺,余遠帆最終被Foul要走人。尋日佢去到機場準備返歸,本身都有一定粉絲去送機嘅佢,去到Check In時,忽然有「狂迷」衝出人群朝佢掟雞蛋,仲邊掟邊鬧爆:「你為甚麼不堅持!」中晒兩隻雞蛋嘅余遠帆,就嚇到低頭不語,身上黐晒蛋液,默默繼續走,真係我見猶憐,更慘嘅係,呢件尷尬到飛天嘅事直頭上埋網站熱搜,幾乎僅次於「劉詩詩生B」。

有唔少網友鬧爆掟雞蛋嘅狂迷,又留言戥余遠帆心噏,指佢本身已經被淘汰,未出道又未有咩知名度,就要面對呢啲嘢,仲驚佢弱小心靈受挫添。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!