掃呢頁CODE去手機

2019年4月25日 星期四

許志安黃心穎偷食:咬住安心唔放!梁裕恆抽水講陰謀論 __,安仔,梁裕恆,許志安,黃心穎,

幾時先可以停呢?落選港男梁裕恆(Flow)連日嚟喺社交網發文力撐黃心穎,受到網民圍攻!今日佢再發功,親自拍片解構「安心偷食」事件,令件事變得更陰謀論。 ...


幾時先可以停呢?


落選港男梁裕恆(Flow)連日嚟喺社交網發文力撐黃心穎,受到網民圍攻!今日佢再發功,親自拍片解構「安心偷食」事件,令件事變得更陰謀論。

Flow向網民發問咗唔少問題,要大家去思考,尋求真相。佢話「安心」呢個關係已經有兩年,唔係當晚醉後亂性,又設咗唔少問題。例如「安心」落樓,樓下咁多的士,點解會揀中嗰架的士;而正常的士車cam影嘅喺左邊,而今次車cam一早就放咗喺右手邊對住許志安嚟影;點解咁知名嘅人士喺車度會做啲咁嘅嘢;又反問發生事後經濟上最大得益者係邊個?邊個受人同情?

佢又指件事並唔係簡單嘅桃色事件,許志安開記者會,將件事變性愛關係,而佢哋嘅關係已發生一段時間;又話馬國明出嚟講嘢態度好似形容緊第三者嘅事,又指鄭秀文係咪真係可以第日就可以原諒佢老公?

Flow在喺社交網留言:「斷送了前途,但問心無愧!真心膠」、「如大家仍要針對人,不針對事,我沒辦法!」但網民睇完依家唔buy佢,鬧佢將事件繼續發酵。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!