掃呢頁CODE去手機

2019年4月8日 星期一

【老江湖武藝】王君馨show一字馬朝天腳 戲稱18路探腿 __,王君馨,

【老江湖武藝】王君馨show一字馬朝天腳戲稱18路探腿20分鐘前無論武藝定舞藝,王君馨向來都十分耍家,可惜在新劇「鐵探」中,飾演袁偉豪老婆,兩樣都唔算 ...


  • 【老江湖武藝】王君馨show一字馬朝天腳

    戲稱18路探腿
  • 20分鐘前




無論武藝定舞藝,王君馨向來都十分耍家,可惜在新劇「鐵探」中,飾演袁偉豪老婆,兩樣都唔算有太多發揮機會。不過,王君馨現時正拍攝新劇「唐人街」,以泰國曼谷唐人街為背景,同劇仲有元秋、陳展鵬及唐詩詠,擺到明sell動作場面,王君馨又可以大展武藝。

日前,王君馨上載一張一字馬朝天腳的相片,的確盡顯老江湖功架,認真唔講得笑,之不過王君馨就將「12路譚腿」,寫成「12路探腿」,唔通想另闢新門派?


鍾意就快D Share啦!