掃呢頁CODE去手機

2019年4月27日 星期六

【阿澤有嘢講】不屑被爆乳程美段指拖糧 杜汶澤:入咗錢去你戶口 __,杜汶澤,程美段,阿澤,

 (fb圖片/《為何深夜總是餓》截圖)
杜汶澤的網台「杜汶澤喱騷」,不時邀請DoubleMay助陣,除了有35E的莊端兒,最近又有曾做大台節目《美女廚房》的「美女學徒」程美段,她是中菲混血兒 ...


杜汶澤的網台「杜汶澤喱騷」,不時邀請Double May助陣,除了有35E的莊端兒,最近又有曾做大台節目《美女廚房》的「美女學徒」程美段,她是中菲混血兒,樣靚身材正,巨咪吸睛,她有在網台節目《為何深夜總是餓》中陪阿澤出鏡煮餸。



不過,今日阿澤卻在facebook開名揶揄程美段,他留言:「程美段小姐,好唔好意思,我哋一時疏忽,入咗錢去你戶口,唔記得通知你,搞到你以為我哋唔出糧。至於你走去同記者講,當然你有權咁做不過我想問,0靚仔,你冇我電話咩?」原來兩人之間爆出疑似「拖糧」事件,阿澤為免影響名譽,於是在fb公開解釋,不過程美段卻未有回應。



程美段原名徐民虹,出道做過model,她都愛晒身材,她於17年用藝名徐藝媛參選「環亞美神」選舉,奪得「甜心美神」獎項,之後就改藝名程美段加入演藝界,這個名是想告訴大家她想呈現美好身段的意思,程美段非常樂意在社交網貼出騷胸相派福利。程美段曾參加大台綜藝節目《美女廚房》,並是其中一位美女學徒,可是節目中段卻被電視台通知唔使再返。程美段今年初加入杜汶澤的網台做其中一位女主持,估不到才做了一季便跟阿澤發生不快事件。



程美段去年因工作態度欠佳,跟經理人陳達仁鬧翻,對於阿澤疑似被程美段指拖糧,陳達仁今日回覆《蘋果》時說:「首先我覺得藝人唔同取向,唔同意見,甚至乎唔啱都好,我覺得寧願你喺面前鬧,都唔好背後靜雞雞同記者放料,咁樣係非常冇道德,萬一人哋因為你呢個冇證據嘅報道身敗名裂,同影響更多嘅人,咁點樣。今次呢個事件,我直情覺得係『養狼狗咬心口事件』,我唔知佢哋之間發生咗咩事,但係我覺得杜生畀咗一個咁嘅機會,但佢竟然仲要背後偷襲人哋,毀滅人哋名聲,同當初佢整我嘅一模一樣,只不過當時佢唔係特別受人關注,整件事件不能發酵,所以我都就咁算,當自己當黑。」



《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V



-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



 阿澤曾邀程美段合作主持網上節目。(《為何深夜總是餓》截圖) 阿澤曾邀程美段合作主持網上節目。(《為何深夜總是餓》截圖)
程美段自豪一對巨咪。 (fb圖片)

程美段自豪一對巨咪。 (fb圖片)
 程美段不時貼出倒奶相片引宅男。(fb圖片)

程美段不時貼出倒奶相片引宅男。(fb圖片)
程美段自豪有巨咪,不時貼性感相到社交網。(fb圖片)

程美段自豪有巨咪,不時貼性感相到社交網。(fb圖片)

鍾意就快D Share啦!