網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月3日 星期三

陳瀅:險被搞死 陳瀅爆陳家樂邀撐枱腳賠罪 __,陳家樂,陳瀅,

藝人陳瀅出席朱古力店復活節活動,即場示範整朱古力。問到可有親手整朱古力送給男仔?她坦言試過整可惜失敗了,反而最叻是整蛋糕和餅乾。那可有收過男仔送的朱古 ...


藝人陳瀅出席朱古力店復活節活動,即場示範整朱古力。問到可有親手整朱古力送給男仔?她坦言試過整可惜失敗了,反而最叻是整蛋糕和餅乾。那可有收過男仔送的朱古力?她謂:「又冇喎,餅就有,咁自己做嘅禮物係會加分嘅,試過幾次收禮物,喺禮物入面中夾雜埋張收據,呢個都唔係重點,重點係睇到份禮物係見面前2個鐘先買,證明他沒有花過心思呢。」

問到緋聞男友陳家樂可有送過禮物?陳瀅笑謂禮物就沒有,但對方曾請她食飯,全因向她賠罪:「因為拍《廉政行動2019》一場落水戲,講佢唔識游水,事實佢亦唔太識,講佢喺水中掙扎不停按住我嘅頭水中借力,又㩒我落水同批一踭,差啲死。」

另外,陳瀅稱近日為《降魔的2.0》開工,她客串演女鬼,笑問會否像劉佩玥般要被洪永城瀨面?她笑稱不用,自己寧願瀨朱古力。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!