掃呢頁CODE去手機

2019年4月25日 星期四

陳家樂:家人大讚陳瀅!陳家樂:都接受我哋一齊... __,陳家樂,陳瀅,

既然陳家樂啲粉絲都接受你,陳瀅做乜個樣咁尷尬先?無綫劇集《廉政行動2019》演員陳家樂、陳瀅、賴慰玲、呂珊、曹永廉等在尖沙咀出席宣傳活動。陳瀅自言每星 ...


既然陳家樂啲粉絲都接受你,陳瀅做乜個樣咁尷尬先?


無綫劇集《廉政行動2019》演員陳家樂、陳瀅、賴慰玲、呂珊、曹永廉等在尖沙咀出席宣傳活動。陳瀅自言每星期也有追劇,覺得劇集拍攝得很有電影感,而陳家樂則由墨西哥拍完戲返港,一次過與家人重溫三集,他笑說:「之前套劇係三十幾集,睇咗三集,好似唔係好夠喉。」他還指家人讚陳瀅演技自然,比他演得更好,陳瀅則大爆婆婆叫錯他做吳家樂。

陳家樂與陳瀅被問到可有了解觀眾接受他們這一對螢幕情侶嗎?他笑說:「觀眾都接受我哋一齊...演戲嘅。」陳瀅亦笑謂:「我都聽人講過話我哋喺電視度好順眼、好襯,你啲Fans又冇嬲喎,又冇話我,都好接受我喎。」陳家樂笑說:「但係你啲Fans就好唔接受我,話陳瀅好靚,但係點解陳家樂喺度!」

陳瀅指不少粉絲對陳家樂滿有幻想,但自言相處太久,對他沒有幻想。問到對對方有甚麼感覺?她嫌穿着風褸的陳家樂未夠Hot,笑說:「都Hot Hot哋嘅,但係今日唔夠Hot,你唔係應該拍完戲返嚟,操到好勁㗎咩。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!