網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月28日 星期日

郭富城:【天王頂硬上】郭富城斷韌帶嚇親小鮮肉 __,郭富城,

話晒都係天王,你估咁易做?!天王郭富城最近為內地選秀節目《創造營2019》做導師,之前佢嚟個《對你愛不完》撼低100位小鮮肉,喺最新一集中佢提起早年斷 ...


話晒都係天王,你估咁易做?!


天王郭富城最近為內地選秀節目《創造營2019》做導師,之前佢嚟個《對你愛不完》撼低100位小鮮肉,喺最新一集中佢提起早年斷韌帶嘅慘痛經歷,腳傷都要頂硬上,去勉勵一班後生仔敬業同刻苦嘅重要。

當班小鮮肉係自己仔仔一樣看待嘅阿城,就同其中一位講話對佢個表演失望,對方就話自己有啲力不從心,阿城聽完就慈父上身,提點對方可能係體能唔夠好,跟手就講起自己2016年去到廣州開騷,為咗效果就苦練跳彈床,最後搞到韌帶撕裂:「那個時候我的前十字韌帶是斷的,我就是不斷的去挑戰自己,去到廣州那場最後歌曲下地的時候,因為趕拍子,下來剛好踩到彈床邊,整個膝蓋是這樣子,之後本來要做一個翻騰的,都沒辦法做了,只有撕裂,它還沒斷。」阿城用手示意當時膝頭90度角拗開,大家聽到都驚到面容扭曲,仲嚇到有小鮮肉嗌咗出嚟!

阿城續說好彩2016年年頭係拍電影《西遊記之孫悟空三打白骨精》,扮孫悟空彎腳行都冇咩大問題,不過之後拍另一部電影時,因為要做一個跳嘅動作戲,終搞到韌帶斷開:「很簡單的一個動作跳下來,其中一個武術指導說『你把那脖子打開一點,英雄感好一點』,然後我就忘了,一下來就馬上斷了。」去到同年8月佢開紅館騷,當時連跪都跪唔到,佢都堅持又開騷又做復健足足16日,仲形容每日跳完個膝頭腫到芒果咁大。

最後佢都寄語小鮮肉們咁後生,就唔好急住諗養老,對自己狠啲,做藝人有時就要打破常規,仲話同班小鮮肉咁有緣都係天意。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!