網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月11日 星期四

龍貫天粵劇功架啱特朗普誇張動作 __,特朗普,

龍貫天以凌厲眼神做總統 跟裝胸的蕭郎結父女緣。
龍貫天以凌厲眼神做總統跟裝胸的蕭郎結父女緣。新派粵劇《粵劇特朗普》名伶龍貫天會一人分飾毛澤東、特朗普及其孿生兄弟川普,特朗普的女兒伊萬卡(Ivanka ...


新派粵劇《粵劇特朗普》名伶龍貫天會一人分飾毛澤東、特朗普及其孿生兄弟川普,特朗普的女兒伊萬卡(Ivanka Trump)由蕭郎飾演。訪問當天,龍貫天和蕭郎剛有一場叔姪對手戲,劇情交代川普跟特朗普重逢後,到訪白宮跟姪女伊萬卡見面。

相關新聞:26歲特朗普搵細佬



蕭郎露牙

龍貫天上次演《毛澤東之虛雲三夢》時扮過毛澤東,他說:「全世界都關注特朗普,佢舉止有趣,講嘢時鍾意演講咁,會用凌厲眼神懾服人,我好留意佢每個動作。故事由特朗普年輕開始,所以我出場時盡量用多啲活力表現佢,配合埋較快動作速度同活躍啲。川普因出身問題,性格比較內斂,又流落火葬場工作,經過文革洗禮,身份雖然係外國人,但都有愛國情操。我必須將三人分得清楚,否則會歇斯底里,令觀眾混淆。」龍貫天還會滲入傳統粵劇既定程式:「特朗普幾多誇張動作,粵劇功架動作大又好啱,我仲會唱電影《仙樂飄飄處處聞》(The Sound of Music)的歌曲。」李居明劇透特朗普會找川普「頂包」出席中美貿易戰終極大會。」

蕭郎對伊萬卡的造型要求嚴謹,身材平平的她為此特意裝胸作勢,還找來真髮製成的長假髮,請專人染金。蕭郎留意伊萬卡最愛笑:「佢笑起會露出八隻牙,面對鏡頭笑,仲會由右邊向左面笑。」




鍾意就快D Share啦!