掃呢頁CODE去手機

2019年4月16日 星期二

黃心穎:黃心穎搭上許志安?譚凱琪:一定支持馬國明 __,安仔,許志安,譚凱琪,馬國明,黃心穎,

對於黃心穎疑搭上許志安(小圖),譚凱琪(左)就話馬國明(圓圖)人品好好。藝人譚凱琪(Zoie)、劉穎鏇(Tiffany)、丁子朗、黃美棋、趙頌茹和譚杏 ...


對於黃心穎疑搭上許志安(小圖),譚凱琪(左)就話馬國明(圓圖)人品好好。


藝人譚凱琪(Zoie)、劉穎鏇(Tiffany)、丁子朗、黃美棋、趙頌茹和譚杏藍到尖沙咀出席《ANNA SUI築夢美人魚淡香水推廣會活動》。講到許志安和黃心穎的士車廂偷情,Zoie和Tiffany表示只是剛睇到新聞,不清楚詳情,Tiffany指心穎是其《學是學非》師姐,覺得對方很照顧師妹,但大家沒有傾私人事。至於Zoie最近與馬國明合作《降魔的2.0》,問到對事件是否感驚訝?她只說:「馬國明人品好好,係暖男,但平時好少提感情事。(戥佢慘?)要了解咗件事先,我一定支持佢,個心都係關心佢。」

幫男友揀古龍水

此外,Zoie和Tiffany都表示很重視香氣,Zoie說:「扮靚之餘都要香噴噴,如果嗰日噴咗香水,都會多咗人撩我傾偈。」熱愛運動的Tiffany怕有汗味,因此很注重香水,噴香水之後整天都會覺得更有自信!問到對男士的體味是否也很注意?Zoie說:「如果佢有留意到自己,有去注重乾淨,做晒所有嘢都解決唔到,都冇辦法,如果佢完全唔理就唔得,我覺得香味都幾重要,尤其初次約會,大家都會特別注重儀容。(會唔會幫男友揀古龍水?)一陣幫佢揀番支!因為佢噴完係我聞,所以我會揀我自己鍾意嘅味道。」Tiffany亦表示喜歡乾淨整潔的男士,會對有噴適當古龍水的男士加分。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!