掃呢頁CODE去手機

2019年4月6日 星期六

吳若希:直認同老公感情淡咗!吳若希:我哋唔係好熟 __,吳若希,

吳若希同老公感情又出問題?歌手吳若希(Jinny)出席美莊園尖沙咀總店開幕活動,任剪綵兼獻唱嘉賓,Jinny說早上剛陪囡囡上完芭蕾舞興趣班,而快將兩歲 ...


吳若希同老公感情又出問題?


歌手吳若希(Jinny)出席美莊園尖沙咀總店開幕活動,任剪綵兼獻唱嘉賓,Jinny說早上剛陪囡囡上完芭蕾舞興趣班,而快將兩歲的囡囡剛為N班面試,正等待好消息。對於早前她與老公陪囡囡面試黑老公面一事,Jinny一臉茫然說:「喺公眾場合好少黑佢面,最多冇表情,返屋企就會反佢白眼。嗰日發生乜事呢?淨係Focus喺個女度,有女喺度,我唔理老公,冇印象有黑面。(幼稚園面試由入門口開始計分,所以緊張?)有聽聞,我好似冇叫過佢,冇印象有同佢講過嘢。(你哋一齊去喎?)係一齊去,記得等得耐有叫佢帶女出去,冇耐到阿女,印象中冇同佢講嘢,係有打過電話畀佢時急急地。」

她透露女兒本月23日兩歲生日,去年生日拍了一輯寫真及去主題樂園玩,今年撞正復活節假期,可能遲少少去。有女萬事足的她,不諱言同老公感情淡咗,她說:「係,我哋唔係好熟,基本上好少傾我哋嘅嘢,一係傾個女,一係傾工作。」她透露老公會將澳門的紙品生意正式搬來香港,她負責做介紹人助老公創業,問會否收佣?她笑言一家人冇特別計:「生意係佢負責,我自己錢自己袋,希望佢做好啲,順順利利。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!