掃呢頁CODE去手機

2019年4月17日 星期三

【安心偷食|憔悴開工】馬國明為黃心穎求情:佢知自己錯,希望大家畀空間佢 __,馬國明,黃心穎,

黃心穎今日(17日)在ig公開道歉,表示不知道怎樣去面對馬國明。而馬明今日亦終於現身,如期返將軍澳公司化妝,然後出發為《降魔的2.0》拍外景。早已有大 ...




黃心穎今日(17日)在ig公開道歉,表示不知道怎樣去面對馬國明。

而馬明今日亦終於現身,如期返將軍澳公司化妝,然後出發為《降魔的2.0》拍外景。

早已有大批傳媒在無綫等候,馬明駕車返到公司時,心情麻麻,全沒笑容。但態度友善,非常合作,應邀移步到服裝間外接受訪問。

「其實呢件事我知道後,好快已經冇咗嬲呢個感覺,我好平靜,同埋我好快變成擔心,好擔心呢件事牽涉嘅人,任何一個受到傷害,我都唔希望。可能我唯一可以代表佢(黃心穎)講少少嘢,我知佢知自己做錯咗,其實佢好想出嚟同大家講,公司暫時驚佢情緒唔穩定,佢驚講錯嘢,所以冇安排佢出嚟同大家講。我只可以講,佢好年輕,未來有好多路要面對、要去行,我希望大家會畀空間佢。至於我,大家唔使擔心我,我會好專心我嘅工作,拍好我嘅戲,唔希望影響進度。」馬明說。

談到許志安,他說:「安仔講咗嘢,我唔會發表任何意見,我覺得呢個世界無人有資格發言,除咗安仔嘅太太之外,大家都冇資格發言,希望件事盡快平熄就算。」


鍾意就快D Share啦!