掃呢頁CODE去手機

2019年4月13日 星期六

畢彼特:點估到?傳祖莉離婚官司刁難畢佬 僅為復合 __,畢佬,畢彼特,

近日有傳安祖蓮娜想同畢佬復合先鬧出連番是非影響離婚程序!荷里活影星安祖蓮娜祖莉(AngelinaJolie)與「畢佬」畢彼特(BradPitt)於20 ...


近日有傳安祖蓮娜想同畢佬復合先鬧出連番是非影響離婚程序!


荷里活影星安祖蓮娜祖莉(Angelina Jolie)與「畢佬」畢彼特(Brad Pitt)於2016年驚爆婚變,為爭6個仔女撫養權打官司打足兩年多,雙方律師團更多次出手揭對方臭史,是非連連,正當大家以為畢安反目成仇之際,近日就有指安祖蓮娜多次刁難畢佬以及打拉鋸戰,竟然係因為有心與對方復合?

有報道指安祖蓮娜申請離婚之後,於離婚程序中百般刁難畢佬,其實係因為改變心意,唔想快手完成離婚,反而想挽回對方嘅心。知情人士近日爆料指:「安祖蓮娜已經同畢佬講清楚,佢想同男方一齊番,希望大家再次做一家人……正因為咁,佢先處處搞到佢兩個單離婚官司咁麻煩。」

不過有傳畢佬就唔領情,拒絕復合要求,僅表示希望為仔女而與女方維持友好關係,據悉畢佬於婚變後最緊張就係仔女,所以一直相當低調以及就此封嘴,未有考慮與安祖蓮娜復合,知情者又指:「畢佬只係想快快解決所有事,講真,成年前就應該搞掂,只係佢(安祖蓮娜)唔放手!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!