網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月17日 星期三

許志安黃心穎偷食:黃心穎偷食惹禍 陳智燊「遺作」出街無期 __,安仔,許志安,陳智燊,黃心穎,

黃心穎偷食搞到劇集被抽,結果陳智燊喺無綫嘅「遺作」出街無期…無綫小花黃心穎與人夫許志安的偷食事件引起全城熱議,因此無綫決定抽起劇集《堅離地愛堅離地》。 ...


黃心穎偷食搞到劇集被抽,結果陳智燊喺無綫嘅「遺作」出街無期…


無綫小花黃心穎與人夫許志安的偷食事件引起全城熱議,因此無綫決定抽起劇集《堅離地愛堅離地》。有份參演該劇的前無綫藝人陳智燊,對於劇集被抽起表示:「當然公司會有佢哋嘅決定。(畀心穎連累?)其他人嘅嘢自己唔想講太多,亦唔到我評論,希望佢哋自己ok」談及他在無綫的「遺作」現時出街無期,他謂:「冇所謂,尊重公司決定,自己都忙緊其他嘢!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!