掃呢頁CODE去手機

2019年4月8日 星期一

《唐人街》:撼贏陳展鵬!唐詩詠竟然係全劇最好打 __,唐詩詠,陳展鵬,

唐詩詠今次做打女,令人耳目一新!藝人唐詩詠與陳展鵬、陳山聰、伍允龍、王君馨和姚子羚等日前齊集將軍澳電視城,為劇集《唐人街》開工。令人意想不到的是,詩詠 ...


唐詩詠今次做打女,令人耳目一新!


藝人唐詩詠與陳展鵬、陳山聰、伍允龍、王君馨和姚子羚等日前齊集將軍澳電視城,為劇集《唐人街》開工。令人意想不到的是,詩詠是今次劇中最好打角色,她笑言記招式比背對白更難:「從來冇人會覺得我係打得,今次做到,辛苦得嚟好開心。(點說服觀眾?)交畀監製同武術指導,我盡量配合,大家都好幫我練習,我只係打咗一場,最辛苦嘅仲未拍,記招式好難,一錯就好易有人受傷。我最怕整到人,我自己好彩暫時都只係瘀傷,未有大傷,希望大家繼續冇事。」

講到其緋聞男友「教育界王力宏」Samuel被影到接載其他女士,因而被指花弗,詩詠無奈直言:「我哋係朋友,咁其實我都會車男仔放工,冇乜嘢,我都驚影響到人嘅生活,幫佢嘅就係講少啲。(撐佢唔花弗?)唔好講到咁嚴重,我都成日車人收工」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!