網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月25日 星期四

【安心餘波】傳跟心穎返香閨 森美:有人問我點解唔喺節目高調回應 __,森美,黃心穎,

森美今日如常開咪,未有談及此事。(資料圖片)
「安心事件」曝光後,早前又忽然爆出黃心穎曾帶已婚電台男主持回家,更指二人表現親暱,牽連到電台男主持森美及劉翁。相關新聞:【安心餘波】挽救事業!傳黃心穎 ...


「安心事件」曝光後,早前又忽然爆出黃心穎曾帶已婚電台男主持回家,更指二人表現親暱,牽連到電台男主持森美及劉翁。

相關新聞:【安心餘波】挽救事業!傳黃心穎搵馬國明復合博翻身



森美今日主持電台《早霸王》後,在IG留言:「有人問我點解今次唔喺自己節目裏面高調回應,總相信冷靜是在紛擾當中最好的把持,幸好最後傳媒幫手,多謝各界的幫忙,多謝各位的憂心,好好關顧自己親人,才是最重要的。Thank you!Thank God!」許多網民支持森美,另有網民認為「你問心無愧,冇乜嘢需要回應。」



其實森美早前已嚴肅回應急澄清指工作以外沒跟心穎見面,他昨日出席活動時直言受事件困擾,稱雖然獲得太太信任,不過女兒還年輕,擔心家人被影響,而且太太都承受頗大壓力,強調自己一心保護及關心家人,事後心穎家姐黃心美發短訊講「唔好意思」,森美叫心美好好照顧心穎;此外,劉翁太太亦代夫抱不平,力撐老公。

相關新聞:【揚言要幫心穎】港男Flow拍片抽水又下架 「柯南」上身多次質疑有人設局陷害



《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



森美今日如常開咪,未有談及此事。(資料圖片) 森美在節目後,於IG貼出自拍照,並留言感謝大家支持。(網上截圖) 森美在節目後,於IG貼出自拍照,並留言感謝大家支持。(網上截圖)

鍾意就快D Share啦!