網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月17日 星期三

馬國明親回應「安心偷食」事件表現大方! 無奈表示「好快冇咗嬲嘅感覺」! __,馬國明,

馬國明親回應「安心偷食」事件表現大方! 無奈表示「好快冇咗嬲嘅感覺」!|新蚊娛樂|
許志安(安仔)和鄭秀文(Sammi)離離合合28年,原是圈中公認的恩愛夫妻,但是昨日竟爆出安仔與黃心穎在車廂中纏綿的短片,片段一出震驚了無數網民;而大 ...


許志安(安仔)和鄭秀文(Sammi)離離合合28年,原是圈中公認的恩愛夫妻,但是昨日竟爆出安仔與黃心穎在車廂中纏綿的短片,片段一出震驚了無數網民;而大家好關心的馬明剛剛現身開腔回應事件!

撰文:東方新地 |圖片來源:影片截圖|編輯:八卦妹





【安心偷食】憔悴馬國明首現身 Man爆保護黃心穎

馬國明安心偷食後首開腔

憔悴馬國明處處維護着黃心穎,他說:「其實呢件事我知道後,好快冇咗嬲嘅感覺,我係好快變成關心,任何人受到傷害都唔好,我代佢(黃心穎)講少少嘢,佢知自己做錯咗,我知佢IG講咗嘢,我只可以話佢好年輕,未來仲有好多路要行,大家畀啲空間佢,大家亦唔使關心我,我都會照開工,安仔都講咗嘢,冇人有資格發言,除咗安仔太太外,冇人可以發言。」





馬國明亦請大家不要打擾父母,因為父母不是圈中人:「只希望大家唔好嚇親屋企,我只可以講咁多,嚟緊我只會做好自己嘅嘢,希望大家高抬貴手,唔好將件事再發酵。」





【安心偷食】男人最痛…係馬國明!孝順顧家專一卻情路坎坷

許志安(安仔)鄭秀文(Sammi)離離合合28年,而今年正是他們結婚5周年紀念,原是圈中公認的恩愛夫妻,但是今日竟爆出安仔與黃心穎在車廂中纏綿的短片,片段一出震驚了無數港人,大家都為Sammi同馬國明不抵!

其實好男人一向被指有價無市,但偏偏娛樂圈知名的好男人馬國明卻情路坎坷,今日女友黃心穎更被爆疑似偷食外,孝順顧家、緋聞甚少的馬國明為何總是受傷呢?





許志安、黃心穎偷食斷正

該段短片長約16分鐘,片段安仔、心穎和男友人坐在車廂後座,男友人堅持先送心穎返家,戴了黑色口罩的心穎爆粗反對:「唔好扮嘢X你!兜X咗我先?」安仔都撐心穎話要先送男友人返屋企,心穎再向男友人爆粗:「你住邊呀?X你!佢(安仔)送我返去呀!」安仔叫司機把車開去大坑,期間心穎曾主動蹺實安仔左臂挨在他身上,又用手袋遮掩偷偷地十指緊扣。約3分鐘後男友人抵家預備落車,安仔話:「而家你走先,跟住我返我屋企,佢(心穎)返佢屋企。」男友人:「你講堅?」安仔:「係,堅!」但男友人落車後二人跟司機說:「鯉魚門(心穎寓所地點)!」





黃心穎

根據黃心穎、許志安在片中的衣著打扮,相信出事短片是4月3日二人出應朋友的飯局之後!
黃心穎

黃心穎又靚又好身材,入行後緋聞不斷,如今仲偷食鄭秀文老公許志安,相信星途凍過水!




友人下車後,心穎隔口罩咀了安仔一啖,不久索性除下口罩攬住安仔咀嘴,安仔將手貼在心穎大腿上,之後又忍唔住十指緊扣心穎,由大坑到鯉魚門短短10多分鐘車程,期間二人連環咀逾20次,心穎好進激,全程採取「主動」情挑安仔不停攬他狂錫,但安仔也有回敬心穎錫她面珠一啖,睇番二人當晚未覺有醉意,兩人到心穎香閨後齊齊落車,後事如何佢哋最清楚!

黃心穎

黃心穎曾在IG上載跟安仔、方力申、劉浩龍、梁漢文、丁子高等出席男友人生日飯局的照片,二人的打扮跟車廂偷食的衣服一模一樣。
黃心穎

報道指黃心穎同安仔近月行得好埋,連朋友都聞到陣除!




馬國明 工作治情傷

「安心偷食」發生後,事件的受害者之一馬國明未有現身,但佢有更新微博表示努力工作,睇嚟係用工作忘卻感情的傷痛!





馬國明緋聞甚少

馬國明身處娛樂圈,而且走紅已有一段時間,自然受到不少女性歡迎,不過他卻能夠保持界線,緋聞甚少,傳得最盛的唐詩詠亦能保持兄妹好友的身份相處。

唐詩詠

馬國明與唐詩詠猶如兄妹

馬國明與黃心穎亦懂得處理與其他女星的飯局




情路坎坷

以往馬國明亦曾與圈內其他女星拍拖或求愛不遂,如曾華倩、胡定欣和李施嬅等。

馬國明曾與年長9歲的曾華倩(左)拍拖,有傳因曾華倩兒子(右)反對,令戀情告終。

(圖片來源:東方新地)




馬國明與胡定欣的一段情最廣為人知

(圖片來源:東方新地)

馬國明:最愛繑著媽媽手臂行街

其實「男神」馬明用情專一又「好仔」﹐曾經講過自己係好顧家嘅人,一切以父母為大前提,搵女友首要條件都要與家人相處融洽,婚後亦希望和家人同住。而到現在他仍很喜歡繑著媽媽的手臂行街,馬明曾說過:「12、13歲時怕被笑不成熟而不敢繑,其實只有不成熟才會怕。」但原來馬國明年少時把屋企看成酒店看待,回家不是吃就是睡。直至移民加拿大,全家只得他一個男丁,責任感才慢慢培養而來。





馬國明

馬國明雖然劇接劇,但一有時間這個乖仔就會陪伴母親,早年馬國明曾經講過:「我喜歡繑住阿媽行街,十二、三歲時有幾年無繑,怕人家以為自己不成熟,會怕,即是才不成熟。」

曾為名牌衫鬧母親 後悔爆喊

馬國明說令他至今難忘的一件事,是馬媽媽不小心把他一件名貴T恤混在其他衣服一起洗,結果染了其他顏色,當時馬國明好惡地鬧媽媽,之後更不理睬她,後來馬國明見到媽媽跪在浴缸旁,用心地嘗試用手洗淨那件染了色的T恤,這畫面令他後悔中不禁落淚。畢竟衣服只值千多元,但媽媽卻不是用錢可以買到的!

馬國明

馬國明當年初戀在加拿大讀大學時發生,因為女友要去多倫多讀書,雖然馬國明想過跟女友一起去,但因爸爸做太空人留在港工作,而兩個姐姐已在另一個埠讀書,馬國明想到得媽媽一個女人孤伶伶在家,怕她寂寞,所以最後決定留在溫哥華讀書,和女友相隔兩地,結果初戀維持約一年便無疾而終。




為父母 豪擲$2000萬買複式單位

馬國明長大後樸實又慳家,出道頭幾年一直冇買車,也甚少搭的士,多數會由住處搭地鐵去將軍澳站,再轉乘廠車到電視城返工,早年才買入四驅車,直至早前馬明以八十萬買入Benz,換掉駕了多年的四驅車,馬國明說買車也只為全家放假郊遊。

馬國明

長大後的馬國明唔好名牌,早前做善事,馬國明出錢出力,著住小背心搬貨。





馬國明與父母同住太古城多年,本身住所已是父母的物業,但前年他再花1,960萬買入頂層複式的過千呎單位,花過百萬裝修後最近已入伙。爸爸退休、媽媽係家庭主婦,馬國明指自己依家算有點事業,可以讓父母依頼,很有滿足感。為了賺錢供樓,馬國明馬不停蹄,頻頻工作。但放假時亦會陪母親逛街,認真孝順。

馬國明

多年來與家人同住,前年馬國明更以1,960萬元購入的太古城頂層連天台單位,令父母住得更舒適。

馬國明 婚後與家人同住

馬國明曾經講過一切以父母為大前提,搵女友都要與家人相處融洽:「我係一個好顧家嘅人,所以做我女朋友,首要條件唔係靚,係要同我家人相處得來。我爸爸同媽媽出名好相與,如果結婚唔可以同父母一齊生活,咁就係女仔有問題,有問題就唔會結婚我本身又唔煙唔酒,所以我接受不到女友食煙及劈酒,因為我唔鍾意煙味酒味。」





馬國明

出名孝順又顧家的馬國明,閒時會陪母飲茶行街。
馬國明

頭戴cap帽的馬國明左手攬住盒雨傘架,右手又拎住一大袋汽水,與母親邊行邊傾行返屋企。




不愛夜蒲閒時踢波做義工

97前移民潮,馬國明爸爸做「太空人」,媽媽陪兩女一子到溫哥華移民讀書,馬國明是家中惟一男丁,所以所有粗重工夫如剷雪剪草都由他包辦,因做工程師的馬爸爸很希望子女都大學畢業,結果馬國明揀在UBC機械工程系讀書,多年來看見爸爸努力工作辛苦供養三姊弟,去市區玩的車程加上住得遠所以馬明怕花費而甚少外出,偶爾會兼職幫補,這樣的生活直至畢業,亦因此養成不愛蒲的性格。而平日馬國明不用開工的娛樂,除了踢波和陪家人,就是去做義工。





馬國明

馬國明不煙不酒不夜蒲,佢認為自己不是純情,只是口味問題,因為他不愛烈酒的味道,夜蒲場合覺得好嘈而已!





網民改圖

馬國明可能再次受情傷,網民替馬國明感到傷感,亦有一部分網民改圖。





(網上圖片)

同場加映:

黃心穎曾洗腦式誘馬明棄母同住

馬國明與黃心穎的戀情由撲朔迷離發展到現在打風都打唔甩,其實都經過多次考驗,去年有指女方打入富二代圈子一心釣金龜,同時對馬明暧昧若即若離,更因爲二人多次在公開場合避忌唔合體又話好耐冇見而傳分訊,當時直腸直肚的馬明話:「除非結婚或分手,否則唔需要交代。」不過近半年關係突然變親密,一月去完荷蘭歐遊返港,馬明約心穎歎法國菜慶生,又出席黃家爲心穎搞的生日飯,二人感情進步神速。





馬明16年以1,960萬元買入太古城頂層連天台單位與父母及一姊同住,據知主人套房被他佔用,而他亦曾揚言婚後會與父母同住,不過最近他開始轉口風,聲言會為結婚再另買愛巢。





妻母同住夢碎

有指近得物質主義的心穎多,慳足半世的馬明為冧女友願意放血式揈錢,轉換形象買衫褲鞋襪已花費一大筆,平時拍拖食飯行街買嘢都好奢侈,有傳馬母因而對心穎有意見。

據知情者透露,「心穎唔貴唔買,成日都帶馬明去睇名牌嘢,早前買咗對成20萬嘅法國名牌情侶鑽戒,馬明都肉痛㗎!不過心穎覺得最大嘅阻力就係未來奶奶,因為馬明一早就公開話要婚後同屋企人一齊住,心穎係醒目女,只係不停向馬明洗腦,話有時拍完劇放工返屋企都想寧靜地休息吓,兩公婆喺屋企有自己嘅天地,馬明都覺得心穎講得有道理,所以開始打消婚後同屋企人住呢個諗法。」





馬明為人孝順,多年來甚黐家,更曾被本刊記者影到與家人一起做義工,著背心搬貨。

安排婆媳飯局

據知馬母對乖仔突然向外表示要儲錢買多層樓築愛巢雖然有少許失望,但她明白到兒子終有一日要成家立室,最緊要是找到合適的伴侶,見到馬明拍拖拍得開心,馬母亦開始接受心穎。

對於安排母親與心穎食飯見面,馬明曾在訪問中表示心穎形象健康,母親見過心穎後反應很好,又表示父母對他搵女朋友沒有特別要求,「女仔斯斯文文、簡簡單單,父母就ok,最重要係我鍾意,我父母對佢印象幾好。」

黃心穎

6月7日心穎與胡定欣一同出席《深宮計》宣傳活動,一個是馬明現任,一個是舊愛,難得兩女並無芥蒂,好好傾之餘仲一齊派禮物畀老人家。




心穎出道七年多次被指機心重向上爬,但在馬明眼中卻是個簡單的女友,可見他已經中晒心穎毒。其實心穎唔止私底下以二人世界利誘馬明,早前更公開表示拍完《深宮計》令她有所領悟,要愛得及時,所以現實中更珍惜馬明,不抗拒閃婚。被追問何時拉埋天窗,馬明表示30歲的心穎仍年輕,仍想在圈中搏殺,未想咁快結婚生仔,但他說婚後一定會生小朋友。

返家等馬明

去年6月7日心穎出席《深宮計》活動,當日馬明因離港拍劇未有現身,心穎於活動後由公司保母車送返家,到傍晚時份,馬明突然駕車出現心穎寓所樓下,二人去九龍塘又一城拍拖,撐完枱腳直落行街睇戲,期間見二人同戴之前買的20萬法國名牌Boucheron訂情鑽戒,而心穎所穿的波鞋亦出自名牌Balenciaga,價值七千幾元。





黃心穎

當日宣傳活動結束後,心穎先返回藍田寓所,至傍晚6時許她再步出,而馬明的座駕早已泊在其屋苑樓下等她。





撲返港陪女

只見心穎心心眼跳上馬明的Benz,二人向拍拖目的地又一城進發。其後馬明向本刊記者表示,當日下午才由內地返港,即揸車去接心穎出街。

二人在打扮上絕對是襯到絕,馬明看上去亦年輕不少




勝利姿態出巡

有馬明護花行街拍拖,身穿工人褲的心穎以勝利者姿態出巡,邊行邊講春風滿臉的仲有事業愛情兩得意的馬明。

深情對望

馬明最近接受訪問為天然呆平反,他強調自己不是悶人,他會花心思,對女友很有情趣,所有節日都會上心。這日二人不時深情對望,睇嚟馬明真係識冧女喎!





拍拖愛做的事

食好西

馬明帶心穎到又一城內一間老牌西餐廳食晚飯,雖然冇訂位要等一陣,但心穎都冇怨言。

行街shopping

食飽飽行街睇精品,馬明同心穎一齊揀遮,有商有量好合拍。





20萬訂情鑽戒

最後心穎買咗少少精品同環保口罩,馬明識做地畀錢同拎戰利品。就係呢個時刻,二人被發現戴上情侶鑽戒,這對鑽戒出自法國品牌BOUCHERON的QUATRE系列,冇鑽石都閒閒地要7萬一隻,馬明同心穎兩隻都鑲滿鑽石閃爆,價值約20萬一對。





入場睇戲

心穎為拍拖日做好準備,一早在網上買定飛與馬明入場睇戲,自助出票後即孖住入場。





含春彈開

睇完戲在又一城停車場發現記者,本來並肩而行的二人突然彈開幾個身位,馬明一臉尷尬,仲將戴住情侶戒的手指公插入褲袋,而心穎就含春甜笑。

馬明對住心穎除了有情趣唔係天然呆之外,原來仲好有風度,識得幫心穎開車門。





各自返家

離開又一城後,馬明先送心穎返回藍田寓所,自己再經東隧返回太古城寓所,冇愛築落腳惟有各自歸家。





了解期完結

16年馬明與心穎被爆撻著,即使多次被斷正約會,二人依然矢口否認戀情,只表示在了解中,隨住去年拍《深宮計》,二人日見夜見又去橫店拍外景,感情大躍進。雖然期間曾有傳心穎有離心,但最後都是情歸馬明,戀情愈見明朗化。

黃心穎

今年一月馬明心穎相約歐遊,影了不少照片放上社交網,雖然冇發放甜蜜合照,但從單人照中可看到心穎開心幸福的笑容。

心穎今年一月與家人提前到尖沙咀1881慶生,當晚全家影合照,馬明亦在內抱實二家姐個細B,可見馬明早已融入黃家。




黃心穎

心穎去年30歲生日,在IG上載一張寫有「Happy Birthday Sum Wing BB」的單人照,之後黃長興玩「踢爆」晒出三人自拍照,相中馬明與心穎臉上同樣流露甜蜜表情,罕有地高調放閃。

早月《學是學非》好姊妹湯洛雯生日搞party,心穎亦帶埋馬明出席,感情已穩定到一個點。




黃心穎

心穎性格豪邁奔放,平時亦視性感打扮如無物,日前為《深宮計》點擊率創佳績找數,在IG公開三點式泳衣照,事前不知情的馬明睇到「嘩嘩聲」,唔知點回應記者好。

生仔重任

心穎喜歡小朋友,對二家姐的三個仔女更是疼愛有加,而馬明亦表明婚後一定會生B,呢個重任心穎應該走唔甩。





馬國明:最愛繑著媽媽手臂行街

馬明用情專一又好仔﹐曾經講過自己係好顧家嘅人,一切以父母為大前提,搵女友首要條件都要與家人相處融洽,婚後亦希望和家人同住。而到現在他仍很喜歡繑著媽媽的手臂行街,馬明曾說過:「12、13歲時怕被笑不成熟而不敢繑,其實只有不成熟才會怕。」

馬國明

馬明雖然劇接劇,但一有時間這個乖仔就會陪伴母親,早年馬國明曾經講過:「我喜歡繑住阿媽行街,十二、三歲時有幾年無繑,怕人家以為自己不成熟,會怕,即是才不成熟。」

曾為名牌衫鬧母親 後悔爆喊

馬明說令他至今難忘的一件事,是馬媽媽不小心把他一件名貴T恤混在其他衣服一起洗,結果染了其他顏色,當時馬國明好惡地鬧媽媽,之後更不理睬她,後來馬明見到媽媽跪在浴缸旁,用心地嘗試用手洗淨那件染了色的T恤,這畫面令他後悔中不禁落淚。畢竟衣服只值千多元,但媽媽卻不是用錢可以買到的!





馬國明

馬明當年初戀在加拿大讀大學時發生,因為女友要去多倫多讀書,雖然馬國明想過跟女友一起去,但因爸爸做太空人留在港工作,而兩個姐姐已在另一個埠讀書,馬國明想到得媽媽一個女人孤伶伶在家,怕她寂寞,所以最後決定留在溫哥華讀書,和女友相隔兩地,結果初戀維持約一年便無疾而終。

為父母 豪擲$2000萬買複式單位

馬明長大後樸實又慳家,出道頭幾年一直冇買車,也甚少搭的士,多數會由住處搭地鐵去將軍澳站,再轉乘廠車到電視城返工,早年才買入四驅車,直至早前馬明以八十萬買入Benz,換掉駕了多年的四驅車,馬明說買車也只為全家放假郊遊。

馬國明

多年來與家人同住,前年馬國明更以1,960萬元購入的太古城頂層連天台單位,令父母住得更舒適。




馬明與父母同住太古城多年,本身住所已是父母的物業,但2016年他再花1,960萬買入頂層複式的過千呎單位,花過百萬裝修後最近已入伙。爸爸退休、媽媽係家庭主婦,馬明指自己依家算有點事業,可以讓父母依頼,很有滿足感。為了賺錢供樓,馬明馬不停蹄,頻頻工作。但放假時亦會陪母親逛街,認真孝順。

馬國明

長大後的馬明唔好名牌,早前做善事,馬國明出錢出力,著住小背心搬貨。

曾揚言婚後與家人同住

馬明曾經講過一切以父母為大前提,搵女友都要與家人相處融洽:「我係一個好顧家嘅人,所以做我女朋友,首要條件唔係靚,係要同我家人相處得來。我爸爸同媽媽出名好相與,如果結婚唔可以同父母一齊生活,咁就係女仔有問題,有問題就唔會結婚我本身又唔煙唔酒,所以我接受不到女友食煙及劈酒,因為我唔鍾意煙味酒味。」





馬國明

出名孝順又顧家的馬明,閒時會陪母飲茶行街。

不愛夜蒲閒時踢波做義工

97前移民潮,馬明爸爸做「太空人」,媽媽陪兩女一子到溫哥華移民讀書,馬明是家中惟一男丁,所有粗重工夫如剷雪剪草都由他包辦,因做工程師的馬爸爸很希望子女都大學畢業,結果馬明揀在UBC機械工程系讀書,多年來看見爸爸努力工作辛苦供養三姊弟,馬明怕花費而甚少外出,偶爾會兼職幫補,這樣的生活直至畢業。而平日馬明不用開工的娛樂,除了踢波和陪家人,就是去做義工。

馬國明

馬明不煙不酒不夜蒲,佢認為自己不是純情,只是口味問題,因為他不愛烈酒的味道,夜蒲場合覺得好嘈而已!

來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!