網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月29日 星期一

【無綫御用黑社會】做古惑仔做到以為自己有神經病 游颷:要養父母,我憑乜嘢去養? __,游颷,無綫,

《蓋世寶訪問你》今集請來的嘉賓,是有「無綫御用黑社會」外號的游飈,早於多年前離開無綫外闖,近年創業搞生意,成功轉為生意人。大家對游飈這個名字很陌生,但 ...




《蓋世寶訪問你》今集請來的嘉賓,是有「無綫御用黑社會」外號的游飈,早於多年前離開無綫外闖,近年創業搞生意,成功轉為生意人。大家對游飈這個名字很陌生,但當想起每次無綫劇集內的黑社會成員,就會發覺他很面善。

蓋世寶覺得游飈有份江湖味,原來游飈細個嘅時候已經有朵,叫做「白鴿小王子」,個朵點嚟嘅呢?他說:「小時候屋企人已經開始養白鴿,供應俾香港好多酒樓。我未出嚟社會工作,仲係讀緊中學嘅時候,屋企人已經同人合資喺深圳搞咗個大寶農場,有十萬對鴿。由嗰時開始,屋企人嘅農場已經係供應緊全香港乳鴿,即係所有香港人應該都食過屋企人提供嘅乳鴿,多謝幫襯。都經歷咗一段時間,但係有時候無辦法,隨住時移勢易,有時做生意係會有變化嘅,香港開始推行冰鮮嘅時候,令新鮮乳鴿無出路,因為價錢貴,雖然最好食一定係新鮮嘅乳鴿。推行冰鮮而唔准生劏嘅時候,變咗成個市場滑落後,後來都無得做。」對屋企人經濟影響係咪好大?「游:屋企人之後改去另外國家發展乳鴿場,不過可惜父母始終年紀比較大,經營方面真係幾吃力,最後都結束咗。不過唔緊要,佢哋年紀大咗應該係要休息吓,等我哋做仔女嘅孝順佢哋,啱嘅,我覺得無所謂。」

入咗TVB後,游飈雖然有很多拍攝機會,但幾乎全部都是做黑社會角色,對他影響深遠,游飈說:「我覺得頭幾年吸收經驗係好緊要,不過頭幾年對我嘅影響係直至現在,因為頭幾年做嘅角色,就係古裝黑社會、現代黑社會、民初黑社會,總之一係揸牛肉刀,一係揸曲尺,啲牛肉刀就黐錫紙,每日都係劈友,或者開槍殺人,形象好惡。卒之到第三年,我有一次行旺角嘅時候,有人撞到我,我第一個反應係想打佢,我心諗大鑊啦,發覺自己原來抽離唔到,我嘅感覺就好似已經加入咗黑社會三年。但我哋呢種黑社會就最大鑊,因為永遠都係借位,咁點樣同人打架呢?如果喺出面真係同人打交,就永遠都係虛位嘅,你話點算呢?雖然我唔係嗰一類型,但無形中自己嘅性格轉變咗都唔知,影響到我而家做生意,情緒一到就會拍枱,呢樣嘢係最致命。」

聽游飈講,佢做黑社會搞到自己以為有神經病,又擔心隨時俾公司炒冇得撈,游飈當時已有轉工的打算,「如果我游飈到四、五十歲嘅時候,同樣咁嘅下場,我如何生活呢?到時我可能有自己嘅家庭,要養育自己父母,我憑乜嘢去養呢?所以其實係好早嘅時候,大概九七年左右,外邊有一啲電影配音,當年仲係用緊菲林拍攝,未改用數碼,我哋已經開始出去配音。外邊有咩適合嘅工作,就算酒樓公關、售貨員,咩嘢我都會嘗試,因為我想多啲吸收外邊知識,希望搵個機會,萬一被電視台解僱嘅話,都可以解決呢個問題。所以好慶幸,當我尋覓緊外邊嘅機會時,同時亦有人欣賞我,開新公司亦都預我一份,一步步去行,呢啲路唔容易行,因為要兼顧TVB,有通告就一定要開工。但外邊嘅工作仍然營營役役去做,有時埋位嘅時候仍然要聽客人嘅電話。」

游飈一步一步將自己變成生意人,近幾年更有屬於自己嘅產品,生意愈做愈好,他說:「發展到而家,近幾年終於有個產品推出,非常好,亦可以解決好多地方而往解決唔到嘅問題。有咗呢個產品,反而令我其他生意都增長,因為我有賣工業用抽濕機,機入面唔會養菌,即係唔會放菌,其實你屋企部冷氣機就係養菌同放菌。所以呢啲抽濕機就算用喺醫院,都係比一啲大公司優勝,因為全世界嘅抽濕機或者冷氣機入面唔會養菌,即係唔會放菌,但我哋檢查過,大××連鎖飲食集團全線用緊我嘅抽濕機,風乾啲燒味,用咗幾年之後機芯仍然係藍色。」

策劃:肥A

攝錄:黃志明、吳斯金

化妝:毛毛(嫁妝)


鍾意就快D Share啦!