掃呢頁CODE去手機

2019年4月23日 星期二

金剛:【又係女神】金剛霸氣宣布拍拖:我的女人 __,女神,金剛,

點解金剛次次都同女神拍拖?講起藝人金剛大家會諗起啲乜?除咗光頭、搞笑同埋廣東話唔正之外,可能仲有佢嘅「女友」都係樣靚身材正。佢啱啱喺社交網以「我的女人 ...


點解金剛次次都同女神拍拖?


講起藝人金剛大家會諗起啲乜?除咗光頭、搞笑同埋廣東話唔正之外,可能仲有佢嘅「女友」都係樣靚身材正。佢啱啱喺社交網以「我的女人」宣布拍拖,而佢嘅女友就係喺台灣有「國光女神」之稱嘅藝人梁云菲(Nana),睇嚟金剛同女神都特別有緣!

佢哋各自甫出男女視角相片公開戀情,齊齊捏住塊面大晒恩愛,Nana仲留言話:「小子,給你賺到了!」一向大方展示火辣身材嘅Nana有好多粉絲,唔少見到呢張相都話心碎,仲話金剛一定係上世做咗唔少好事,先至搵到個咁正嘅女朋友。

金剛當年以「獎老」身份參加節目《奬門人》以令香港人熟悉,之後拍過《街坊廚神》吸納唔少人氣,不過早年工作量大減,佢最後選擇離開無綫返台灣搵機會同埋照顧年邁嘅父母,單身咗一段時間嘅佢,早前被指陪Nana去墾丁工作已經傳出緋聞,今日正式公開拍拖,唔少圈中好友都留言祝福佢哋,當中最搞笑要數李燦琛嘅留言佢話:「似你個女多啲喎!」其實金剛現年39歲,同女友都係相差11年,又未叫得上係父女戀。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!