掃呢頁CODE去手機

2019年4月28日 星期日

陳敏之:做媒人可以積福!陳敏之撮合咗呢對夫婦 __,陳敏之,

到底陳敏之幫邊個做過媒人呢?藝人陳敏之、鄧健泓和石詠莉等,晚上到尖沙咀出席活動,為薛家燕補祝生日。敏之受訪時,記者告訴她家燕打算為大女珊珊招婿,敏之聞 ...


到底陳敏之幫邊個做過媒人呢?


藝人陳敏之、鄧健泓和石詠莉等,晚上到尖沙咀出席活動,為薛家燕補祝生日。敏之受訪時,記者告訴她家燕打算為大女珊珊招婿,敏之聞言即謂:「我個仔子樂得兩歲喎!(佢咪畀林盛斌認咗做女婿囉?)係呀,都唔知點解佢咁鍾意靚女,見到機機(林盛斌細女)就想錫。我同林盛斌講,佢個女係我新抱仔,第二時一定係千億新抱,不過要等吓先!」

問到敏之可會叫老公介紹筍盤給珊珊,她說:「我老公啲朋友年紀大少少,好多都結晒婚,仔女都好大喇。(你有冇試過做媒人?)有,覺得開心同積福㗎,之前唯唯(即梁競徽)同太太,咪係我喺度撥火囉,點知佢哋真係撻着,仲成功結埋婚添。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!