掃呢頁CODE去手機

2019年4月21日 星期日

單文柔:係咪生咗?單文柔生日同陳展鵬甜蜜對望勁冧 __,單文柔,陳展鵬,

閃死人喇~現時喺屋企專心待產嘅單文柔(Pheobe)尋日29歲生日,老公陳展鵬就算幾忙都特登放假同老婆慶祝!Pheobe喺Instagram上載合照, ...


閃死人喇~


現時喺屋企專心待產嘅單文柔(Pheobe)尋日29歲生日,老公陳展鵬就算幾忙都特登放假同老婆慶祝!Pheobe喺Instagram上載合照,一面幸福嘅佢同展鵬甜蜜對望,不過網民都將重點放咗喺佢個肚度,發覺佢個大肚好似消失咗咁,紛紛問佢係咪已經生咗bb喇?

愛妻號展鵬就留言:「3個月繁忙的工作,能放的假就是為了今天。陳太辛苦妳了。祝每年開心快樂」唔少好友包括陳凱琳、傅嘉莉、鍾睛、張名雅都紛紛祝福Pheobe!

東網問到佢係咪已經「卸貨」時,佢就只以一個哈哈笑emoji回應:「Thanks!」非常神秘!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!