掃呢頁CODE去手機

2019年4月17日 星期三

【風水輪流傳】狙擊黃心穎唔手軟 工藤佑采:時間就是會證明一切 __,工藤佑采,黃心穎,

(IG圖片)
30歲黃心穎背住男友馬國明和人夫許志安在車廂「安心偷食」,報道一出,轟動全城,不少網民留言狂插心穎。曾經與心穎有牙齒印的落選港姐工藤佑采,昨晚在IG開 ...


30歲黃心穎背住男友馬國明和人夫許志安在車廂「安心偷食」,報道一出,轟動全城,不少網民留言狂插心穎。曾經與心穎有牙齒印的落選港姐工藤佑采,昨晚在IG開POST留言:「時間就是會證明一切、甚麼乖乖女、道德高地,都是假的~要裝就裝一輩子!所以我就是放棄裝、要我裝成cctv他們的乖乖女,估計是會死的,阿諛奉承的事我又不擅長!」結果有不少網民附和工藤,有人留言說:「Quote返佢句說話『得到呢個result都好正常啫!』」

相關新聞:【獨家足本睇】黃心穎胸壓攬住啜   許志安背Sammi偷食馬明女友



事實上工藤在決賽當日,有報道指工藤「黑面」、「hea跳」兼拒絕出場做佈景板,雖然工藤事後在IG回應,不過心穎接受訪問時,表示工藤黑面態度有問題,更坦言對她徹底失望,最後工藤在IG開post爆seed喪鬧:「你堂堂三甲香港小姐、連閱讀理解都唔識?真係叻豬!黃小姐,你唔使咁護主心切喎!如果我係你接受訪問,就會話冇留意,冇回應因為支持吾(唔)支持,都係死路一條!順得哥情失嫂意!你成功咗啦、成為咗第一個,我會喺網上公開講嘅人」心穎回應傳媒亦表示:「我係講出我嘅立場…但我覺得冇乜所謂,但我就唔想繼續周旋落去,亦都唔想再去回應。我都唔想同佢扯上關係。」(新聞連結: https://bit.ly/2GmdYY2 )



-----------------------------

熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI

相關新聞:【網民禱告打氣】Sammi將FB專頁封面變黑色 似無聲表達心死了



工藤佑采在IG狙擊心穎。(IG截圖) 工藤佑采在IG狙擊心穎。(IG截圖)
網民留言附和。(IG截圖)

網民留言附和。(IG截圖)

鍾意就快D Share啦!