掃呢頁CODE去手機

2019年4月24日 星期三

龔嘉欣:龔嘉欣隊零食提神 朱晨麗攰到棟篤瞓 __,朱晨麗,鍾嘉欣,龔嘉欣,

龔嘉欣同朱晨麗日夜趕劇。藝人朱晨麗(朱朱)、龔嘉欣早前於電視城拍攝無綫新劇《大醬園》,因為趕開工,兩人每天只能瞓四小時,只好爭取時間休息,趁一些空檔「 ...


龔嘉欣同朱晨麗日夜趕劇。


藝人朱晨麗(朱朱)、龔嘉欣早前於電視城拍攝無綫新劇《大醬園》,因為趕開工,兩人每天只能瞓四小時,只好爭取時間休息,趁一些空檔「攝位」瞌一瞌補眠,朱朱笑言:「我食飯、沖涼都會瞓,坐喺度唔夠5秒就瞓;試過坐巴士,企喺度都瞓着咗,有次對腳屈一屈,差啲跪咗落地!」

今次拍劇,朱朱除了要捱眼瞓,還要講大量歇後語,苦背對白:「劇中韋家雄演我師父,佢成日引我笑,當我收到劇本時,有諗邊個做我師父,其實有幾個我係唔想,其中一個就係韋家雄,因為佢太搞笑。」

四劇未播怕睇到滯

龔嘉欣之前拍《殺手》經常要殺人,今次要殺朱朱劇中養父江榮暉可謂駕輕就熟。談到每日只瞓得四粒鐘,她亦笑言已練成隨時隨地可以入眠,並要靠零食來提神!對於她首次擔正的《堅離地愛堅離地》因黃心穎而被抽起不播,問會否感失望?嘉欣說:「我仲有《包青天》同《殺手》未播,夾埋《大醬園》同《堅離地》即係有四套劇未播出街,我諗觀眾都唔想見到我咁密,怕會膩。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!