網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月24日 星期三

李天翔:離巢收入少咗!李天翔:依家要靠自己 __,李天翔,

李天翔離巢無綫。藝人李天翔有份為李浩群演唱會演出,他表示今次會合唱兩首歌和獨唱一首:「同李浩群識咗兩年幾,佢係娛樂圈好多年,除咗幕前,都有做幕後,又做 ...


李天翔離巢無綫。


藝人李天翔有份為李浩群演唱會演出,他表示今次會合唱兩首歌和獨唱一首:「同李浩群識咗兩年幾,佢係娛樂圈好多年,除咗幕前,都有做幕後,又做導演係好資深娛樂人,而今次演唱會唔單止唱歌,仲會做戲,係有故事性,幾好玩。(採排咗幾耐?)我唱歌只採排咗1日,走位都係今日先綵排。」

問到離開無綫後去向?他說:「我未正式完約,5月中先完,但依家已經冇嘢要拍。(有冇再簽其他公司?)未有人搵我,暫時登吓台,參與吓表演,其實離開無綫都諗咗好多年,但無綫一路對我好好,到依家先真係離開係覺得自己年紀都唔細,想出去闖吓。(收入會唔會少咗?)當然會,冇咗份底薪,雖然之前都唔係長約,但多勞多得,依家要靠自己,希望多啲人搵我。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!