網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月17日 星期三

許志安黃心穎偷食:張彥博唔覺黃心穎主動:係比較活躍 __,安仔,張彥博,許志安,黃心穎,

張彥博話唔覺得異樣。無綫小花黃心穎背男友馬國明偷食人夫許志安,引起全城熱議,有份與馬國明拍攝《降魔的2.0》的藝人張彥博,出席電影首映禮時表示暫未見到 ...


張彥博話唔覺得異樣。


無綫小花黃心穎背男友馬國明偷食人夫許志安,引起全城熱議,有份與馬國明拍攝《降魔的2.0》的藝人張彥博,出席電影首映禮時表示暫未見到對方:「畀啲空間佢哋,當事人識得處理。(同馬國明熟唔熟?)合作場口唔多,作為公司同事知道呢啲事都唔好受,相信好快可以解決。」

談到與黃心穎合作拍攝《法證先鋒IV》,他表示與對方沒有共同場口,反而在《東坡家事》合作過。提到有聲帶指黃心穎拍《東》時與人夫王浩信拖手,張彥博為黃心穎解圍:「佢哋劇入面做情侶,咁好合理。(戲外異樣?)唔覺,佢哋係一個好好嘅演員。(黃心穎為人主動?)唔覺,佢係一個比較活躍啲嘅女仔,比較Talkative。(約你飲嘢Happy Hour?))冇,我同《跳躍生命線》班兄弟多。」他表示已拍畢《降2.0》戲份,現忙於宣傳電影和錄歌。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!