掃呢頁CODE去手機

2019年4月23日 星期二

許志安黃心穎偷食:黃心穎被消失!胡蓓蔚:我要獨唱兩首歌 __,安仔,胡蓓蔚,許志安,黃心穎,

胡蓓蔚冇得同胡蓓蔚合唱。藝人胡蓓蔚、黎燕珊和陳庭欣等,晚上現身電視城為節目《流行經典50年》錄影。有指黃心穎因偷食事件被消失,今晚未能現身與胡蓓蔚合唱 ...


胡蓓蔚冇得同胡蓓蔚合唱。


藝人胡蓓蔚、黎燕珊和陳庭欣等,晚上現身電視城為節目《流行經典50年》錄影。有指黃心穎因偷食事件被消失,今晚未能現身與胡蓓蔚合唱,胡蓓蔚受訪時說:「其實公司不嬲都想搵好多藝人Crossover,又因歌曲版權問題,一直都未落實今晚出席嘅名單,係上星期先通知我要獨唱兩首歌。」

談到與心穎友情、胡蓓蔚說:「咁梗係認識啦,不過唔想再評論件事。(作為人妻、你對老公單立文好有信心?)咁要講番廿幾年前,當時我連廣東話都未識講,我老公被邀來幫我出唱片,寫咗一首歌叫《滿天飛》畀我,當時我真係唔識欣賞,淨係想快啲錄完佢。直到要上呢個節目,有工作人員醒起呢一隻歌,要求我重新演繹,練歌時我終於意會到老公當時寫嘅意景,佢話當時已經有少少鍾意我,所以作歌嘅時候腦海盤旋住我嘅樣貌!」

談到老公外形不羈,胡蓓蔚說:「所以人不可貌相囉,佢日日喺度《愛‧回家》。(佢點追你?)佢唔發動攻勢,係我主動問佢『我成日搵你練歌,你覺得好煩?』佢即刻話唔會,我哋就慢慢行落去,可以話因為音樂而結緣。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!