掃呢頁CODE去手機

2019年4月25日 星期四

陳庭欣:受驚飛走!陳庭欣唔見咗隻雀 __,陳庭欣,

Shabushabu在哪兒?陳庭欣好擔心!身為圈中「雀奴」嘅陳庭欣(Toby)都育有三隻雀仔Gorogoro、Warawara及Shabushabu, ...


Shabushabu在哪兒?陳庭欣好擔心!


身為圈中「雀奴」嘅陳庭欣(Toby)都育有三隻雀仔Gorogoro、Warawara及Shabushabu,點知Toby今晚喺社交網話Shabushabu唔見咗呀!

事源Toby喺社交網話Shabushabu因為受驚飛走咗,仲話嘗試叫佢返去身邊,點知唔成功,仲話如果有人見到Shabushabu,希望可以即時聯絡佢家人:「Shabushabu 受驚飛走了!出街籠從車頂掉在地上,受驚飛走!地區:九龍塘 - 達之路 『城市大學方向』,走失日期:4月25日,走失時間:1200,最後見到時間:1900 - 城大方潤華樓天台(嘗試叫佢返埋我身,不成功!再次受驚飛向旁邊『香島中學+桃苑】方向)。」唔少網友都集氣留言,叫Shabushabu快啲回家!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!