掃呢頁CODE去手機

2019年4月1日 星期一

結婚十周年 恨紅館開騷 __,

小春巡唱已在內地多個地方舉行,周六將移師澳門。資料圖片
陳小春於去年尾展開巡迴演唱會,也是他近十年來再次舉辦個人演唱會,小春目前已在深圳、成都、南京及天津等地開騷,接下來將巡迴到澳門及北京。問到他有打算舉行 ...


陳小春於去年尾展開巡迴演唱會,也是他近十年來再次舉辦個人演唱會,小春目前已在深圳、成都、南京及天津等地開騷,接下來將巡迴到澳門及北京。問到他有打算舉行香港站嗎?小春說:「梗係想,但大家好似覺得2020年係世界末日咁,搶住今年去做,我喺出面做多幾張磨利把刀先,唔急住今年做。」

相關新聞:【男人心聲】歌詞慘情K場大熱



原來小春有意明年在香港紅館開巡唱:「2020年對我嚟講係一個幾特別嘅日子,同老婆結婚十周年,如果做到呢樣嘢就OK。」他坦言希望再踏紅館:「上次做鄭伊健演唱會嘉賓,恨嘅,好似紅館做係理所當然,攞到就攞,攞唔到冇辦法。」近年主力在內地發展的小春,希望粉絲保持耐性等他回歸:「等我,我驚冇人睇呀,哈哈,唔知呀,再算喇。」




鍾意就快D Share啦!