掃呢頁CODE去手機

2019年4月3日 星期三

容祖兒:細佬娶翻版阿嬌 容祖兒送完樓再送酒席 __,容祖兒,鍾欣潼,阿嬌,

容祖兒細佬娶翻版阿嬌。天后容祖兒出席電台頻道標誌發布會,講到細佬即將娶翻版阿嬌,她即將榮升大姑奶,心情大靚的她說:「係呀,好開心。(幾時結婚?)6月。 ...


容祖兒細佬娶翻版阿嬌。


天后容祖兒出席電台頻道標誌發布會,講到細佬即將娶翻版阿嬌,她即將榮升大姑奶,心情大靚的她說:「係呀,好開心。(幾時結婚?)6月。(你生日嗰日?)唔係,早過我生日。(你送咩畀細佬?)之前送咗樓畀佢。(咁之後仲送咩?)送酒席。」問到可是很開心等飲茶?她說:「我諗緊我使唔使着旗袍或裙褂,同埋都會搵大妗姐,令件事正式啲。(你做埋咪得?)我上次亂噏。」她又謂現時心情好Amazing:「唔相信細佬會成家立室。(細佬爬你頭結婚?)最好係咁啦,媽咪就會將Focus擺喺佢嗰度,唔使理我。(你會唔會催細佬生仔?)梗係,係咁催。」

問到對弟婦意見如何?她說:「最緊要細佬開心,我都覺得幾好,佢哋相處夾,我細佬都唔係易處理,佢有自己性格,我哋唔可以太多意見畀佢,又唔可以完全唔理佢,呢個女仔啱啱好,有乜嘢緊要得過佢鍾意?(有指佢似翻版阿嬌?)阿嬌都話幾似喎,都係靚女嚟嘅。」她又謂媽咪對弟弟結婚很開心:「可以沖喜吓,因為我媽咪同細佬今年都犯太歲,我都犯犯哋,所以沖喜就冇晒事啦。」問到婚禮當日她可用唱歌?她謂:「我諗唔使,都係好熟嘅親朋戚友嚟食一餐便飯。」問到媽咪心願是否想睇她兩姊弟結婚? 她說:「當然想我哋有個好嘅歸宿同另一半。(你幾時達成媽咪嘅心願?)我梗係想聽日就係啦,哈哈,但想咋嘛。」

設計入行20年Logo

祖兒表示都為自己入行20年設計了Logo,上面有齊「JY」、「20」及自己喜愛的鬱金香元素,自己把意念告訴設計師,然後由對方設計。問到構思了多久?她說:「諗咗好耐,20周年想有個Logo畀自己,去搵一件物件代表自己都好難諗,係自己個樣、動物定咩,然後就揀咗鬱金香,同埋有我個名同20,亦係我鍾意嘅黃色。」問到到時可會把logo印在產品上在演唱會賣?她表示:「會啊,想出AirPods、潤唇膏、整頭髮嘅嘢。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!