網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月24日 星期三

許志安黃心穎偷食:澄清冇搭上黃心穎!森美講明唔想食死貓 __,安仔,森美,許志安,黃心穎,

森美為咗唔想影響家人,所以有必要出嚟澄清。藝人森美被傳是黃心穎帶返香閨的電台男主持,繼日前作出澄清後,森美出席公開活動再被問及此事,他坦言因事件深受困 ...


森美為咗唔想影響家人,所以有必要出嚟澄清。


藝人森美被傳是黃心穎帶返香閨的電台男主持,繼日前作出澄清後,森美出席公開活動再被問及此事,他坦言因事件深受困擾:「我點諗唔重要,做這行預咗,但屋企人緊要,太太信我嘅,不過佢啲朋友都有問,個女又細,我都好擔心會影響到佢哋,所以先要澄清,以後唔再評論喇。(有同心穎聯絡?)同佢家姐心美就有,大家工作上有接觸,發生咗事心美有傳短訊同我講唔好意思,我就叫佢好好照顧當事人,總之畀啲空間佢哋,而我只關心自己嘅屋企人,作為男人要保護佢哋。(今日澄清咗唔係你,又傳電台男主持其實係劉翁。)鬆咗一口氣,見到太太笑容多咗。(覺得自己食死貓?)有咁諗過呀,咁我係公眾人物,啲提示又似講緊我,不過最緊要身邊人明白啫。將心比己,我都明白佢(劉翁)嘅心情,所以唔評論喇。」

談到於節目向太太示愛,森美表示:「(誤傳)消息都係太太傳畀我嘅,我明白佢都好大壓力,佢係最關心我嘅人,成件事最擔心嘅人係佢。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!