掃呢頁CODE去手機

2019年4月21日 星期日

黎諾懿:食過翻尋味!黎諾懿囝囝鐵頭功撼爆老竇 __,黎諾懿,

鐵頭功好嘢~藝人黎諾懿囝囝「小春雞」黎峰睿早前發燒病咗,過咗幾日似乎已經好番晒!尋日趁住復活節假期,諾懿就留喺屋企陪囝囝,首先兩父子就嚟個GiveMe ...


鐵頭功好嘢~


藝人黎諾懿囝囝「小春雞」黎峰睿早前發燒病咗,過咗幾日似乎已經好番晒!尋日趁住復活節假期,諾懿就留喺屋企陪囝囝,首先兩父子就嚟個Give Me Five先,之後佢兩個就玩頭貼頭,點知「小春雞」好大力咁施展「鐵頭功」,大大力咁撞向爸爸,而黎諾懿亦交晒戲咁,即刻瞓身扮跌低,令到囝囝笑到卡卡聲!

之後諾懿又再叫「小春雞」Give Me Five完再頭貼頭,點知「小春雞」意猶未盡,多次想即刻用個頭再撞爸爸,搞到諾懿即時「喝止」佢,話要細細力唔好咁大力,令唔少網友大讚諾懿教得好好,陪囝囝玩又喺適當時教育一下!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!