掃呢頁CODE去手機

2019年4月24日 星期三

許志安黃心穎偷食:傳黃心穎帶劉翁返歸 馬國明咁樣講 __,安仔,許志安,馬國明,黃心穎,

馬國明繼續封口。無綫新劇《降魔的2.0》演員馬國明與黃智雯在石硤尾拍輯外景,拍攝兩人約會戲份。講到自偷食事件曝光後,黃心穎在家崩潰痛哭?馬國明繼續封口 ...


馬國明繼續封口。


無綫新劇《降魔的2.0》演員馬國明與黃智雯在石硤尾拍輯外景,拍攝兩人約會戲份。講到自偷食事件曝光後,黃心穎在家崩潰痛哭?馬國明繼續封口說:「唔回應喇!(有冇聯絡黃心穎?)都冇回應。(有傳同黃心穎返屋企嘅電台DJ係劉翁)我又冇回應。」

天氣開始轉熱,馬國明指戲情背景在冬天,故之前拍攝得很舒服,現在天氣開始熱會比較辛苦,希望快點到五月中煞科。他又透露劇集拍完後暫時未知新工作安排,黃智雯則會到多倫多登台,她說:「今次要一個人唱9首歌,好似迷你演唱會咁,已經約咗豹嫂(胡蓓蔚)練歌。」馬國明則羨慕說:「我都想去,帶埋我去呀,之前本來有機會胡鴻鈞一齊去登台,但最尾淨係放到佢去,個個都有機會出去賺錢,淨係我冇,好妒忌囉。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!