掃呢頁CODE去手機

2019年4月8日 星期一

劉嘉玲撮合偉仔華仔 __,偉仔,劉嘉玲,劉德華,梁朝偉,華仔,

劉嘉玲認為偉仔和華仔再合作的話,會是經典。
劉嘉玲認為偉仔和華仔再合作的話,會是經典。劉嘉玲昨日頒獎予劉德華,她直言華仔實至名歸,又表示非常期待跟對方合作:「我舊年喺金馬(頒獎禮)聽到佢話要拍一 ...


劉嘉玲昨日頒獎予劉德華,她直言華仔實至名歸,又表示非常期待跟對方合作:「我舊年喺金馬(頒獎禮)聽到佢話要拍一部繼《無間道》後再同梁生(梁朝偉)合拍一部戲,我覺得呢個諗法好好,所以我積極籌備去推動呢件事。」問她是否主要推動偉仔?她說:「係呀,我覺得佢兩個一齊好好睇,同埋一定會成為一個經典。」

提到偉仔現長駐日本,嘉玲笑說:「冇乜工作咪喺度搞吓呢樣搞吓嗰樣,整吓屋呀。」提到偉仔已放了很長假期,嘉玲覺得有需要,因他正尋找自己的突破點。

相關新聞:陳詠燊陳小娟香港電影強項




鍾意就快D Share啦!