掃呢頁CODE去手機

2019年4月23日 星期二

《娛場》:【娛場】洪卓立:我準備經歷最壞一切 __,洪卓立,

洪卓立有心理準備接受最壞結果。「街邊太多人與車,繁華鬧市人醉夜‥‥‥」歌手洪卓立將一首《彌敦道》唱到街知巷聞,亦令他成為了慘歌代言人。作為初出道的歌手 ...


洪卓立有心理準備接受最壞結果。


「街邊太多人與車,繁華鬧市人醉夜‥‥‥」歌手洪卓立將一首《彌敦道》唱到街知巷聞,亦令他成為了慘歌代言人。

作為初出道的歌手,通常第二年是最難捱,幸好當時洪卓立擁有一首《彌敦道》,讓他的人氣可以持續下去。好可惜,在2009年,洪卓立因爆肺兼肺積水令他瀕臨生死邊緣,除被逼停工休養近兩年外,復工之後更經歷過人情冷暖,又試過被以前熟悉的人視為陌路人,連招呼也不打,他說:「開頭都唔開心,但我會將佢變成動力。我會諗,如果你係咁勢利,咁我希望有一日你會主動番嚟同我打招呼。」

去年,洪卓立宣布與拍拖十一年的女朋友湯怡分手,令到大家大感噓唏。而近日,他推出新歌《數寄屋橋次郎》,內容講述主角經歷分手,令到很多人生規劃大失預算,他說:「很多事情本來計劃好,但突然之間冇晒,而你係唔知道應該點做,你可以問邊個?全部都係靠自己,但你自己畀唔畀到答案自己,其實未必畀到,惟有靠時間‥‥‥」

人可以承載的悲傷有多少?選擇樂觀面對事情,又是不是對事情有幫助呢?洪卓立並不認為,反而覺得悲觀可以抵抗悲傷:「有一個好錯誤嘅觀念係,佢咁負面,佢唔開心嘅時候一定更加唔開心!其實唔係,因為我已經準備好去面對唔開心嘅事,反而我係最穩陣嗰個。」

有一種悲傷叫洪卓立,如果想了解他的悲傷,那就一定要留意《娛場》!

場地:咸美頓臺




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!