網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月5日 星期五

劉偉強:「姊弟」情深 劉香萍飛返港為劉偉強慶生 __,劉偉強,劉香萍,慶生,貝安琪,

原來劉香萍是「家姐」,大劉偉強2日。名模貝安琪母親、息影女星劉香萍昨晚都有出席劉偉強生日會,一班朋友更為壽星公準備咗「劉機長」飛機師造型蛋糕,非常得意 ...


原來劉香萍是「家姐」,大劉偉強2日。


名模貝安琪母親、息影女星劉香萍昨晚都有出席劉偉強生日會,一班朋友更為壽星公準備咗「劉機長」飛機師造型蛋糕,非常得意。劉香萍與劉偉強一向是「哎吔姐弟」,她笑說:「我比佢大兩日,所以我叫佢做細佬,每年佢生日都叫我去佢生日會,我年年都會飛返嚟參加,每一年都好開心,因為喺生日會見番好多朋友。」

與葉童是師生

在生日會上她與葉童有合照,葉童還high爆舉起V手勢,兩人原來是師生,當年劉香萍曾經任體育教師,她笑說:「除咗葉童,劉青雲、何家勁都係我學生,我教過佢哋。」她又透露其出品的電影《許願樹》即將上映。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!