掃呢頁CODE去手機

2019年4月22日 星期一

藍潔瑛:藍潔瑛墓碑被熏黑 粉絲怒斥破壞者 __,藍潔瑛,

墓碑被熏黑!女星藍潔瑛去年被發現倒斃寓所,終年55歲。而身為天主教徒嘅藍潔瑛,喺教會安排下,其骨灰已安放喺長沙灣天主教墳場。今日有網民上載出藍潔瑛嘅墓 ...


墓碑被熏黑!


女星藍潔瑛去年被發現倒斃寓所,終年55歲。而身為天主教徒嘅藍潔瑛,喺教會安排下,其骨灰已安放喺長沙灣天主教墳場。今日有網民上載出藍潔瑛嘅墓碑相片,見到有人將原本插鮮花嘅白色花瓶用作燃燒香蠋,令藍潔瑛瑛墓碑附近嘅牆身亦被煙熏黑,令一班粉絲怒斥破壞者,並留言:「燒成這樣,大家心裏有甚麼想說的嗎?我想說其他所有事都影響不到我,但看到被燒成這樣真是氣的發抖!天主教墳場是不允許以佛教的方式祭拜,只需要獻花便可,燒成這樣怎麼清理?誰清理?能不能好好緬懷?能不能尊重下別人的信仰?​​​​」而「藍潔瑛影迷會」嘅微博亦有轉發貼文,並留下一個憤怒圖案!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!