掃呢頁CODE去手機

2019年4月4日 星期四

方紹聰:做兇悍越南仔!方紹聰壓力大鬧爆姜皓文 __,姜皓文,方紹聰,

方紹聰飾演兇悍嘅越南仔。無綫藝員方紹聰(奶仔)在重頭劇《鐵探》飾演兇悍的越南幫角色,與姜皓文對手戲連場,拍攝初期感到很大壓力,他說:「自己第一次唔係做 ...


方紹聰飾演兇悍嘅越南仔。


無綫藝員方紹聰(奶仔)在重頭劇《鐵探》飾演兇悍的越南幫角色,與姜皓文對手戲連場,拍攝初期感到很大壓力,他說:「自己第一次唔係做搞笑角色,仲要好兇悍、暴戾,主要對手係姜皓文、林偉、林利,接到劇本嗰陣好大壓力,因為唔係做佢哋啲𡃁,而係咁高咁大,佢要鬧姜皓文,又要用槍指住佢個頭,好彩拍咗一兩日之後做放鬆晒,仲同姜皓文成為朋友。」

方紹聰指今次的角色最辛苦不是演戲,而是頸部的紋身化妝,只計落妝也要用一個鐘,落妝更捽到皮膚破損。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!