網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月11日 星期四

【後生仔傾吓性】馮盈盈激動談婚前性行為重要性 麥明詩指性愛唔同人邏輯合理 __,馮盈盈,麥明詩,

大台人氣節目《#後生仔傾吓偈》早前有集討論「戀愛與性愛」,唔單只傾吓偈咁簡單,由年輕人性關係變得「隨便」咗嘅先性後愛模式當中,發現男女嘅性權力有微妙逆 ...




大台人氣節目《#後生仔傾吓偈》早前有集討論「戀愛與性愛」,唔單只傾吓偈咁簡單,由年輕人性關係變得「隨便」咗嘅先性後愛模式當中,發現男女嘅性權力有微妙逆轉呢點,已經感覺到濃烈嘅認真mode。

講起「性」呢個話題,性博士馮盈盈真係七情上面特別肉緊,連拍檔陸浩明同麥明詩都話:「講起呢樣嘢,馮盈盈就真係嗶哩巴啦,突然間著咗!」事關FYY對於「拍拖期間應否有性生活」呢個話題表現得好激動,佢話:「性關係喺愛情中係好重要一部分,如果你完全唔去掂佢、唔了解,去到婚後有性生活,萬一真係唔夾咁點呀?離婚呀?唔夾都要繼續呀?有時有啲嘢係無得磨合㗎!」啱呀,比起有港姐包袱講埋啲「咩女仔要保護自己」云云,呢啲係比較「有血有肉」嘅內容。

感性派發表者有FYY,咁麥明詩當然係傾向理性學術一啲啦:「生物學角度嚟講係雙向,大家都想繁殖,但家長好多時會話女仔蝕底,要矜持啲,如果唔係就唔知個男仔同你拍拖係為咗咩嘢,所以要等到結婚,佢先至有動力埋單。我覺得調返轉嚟諗,如果一早已經有性生活,但佢都keep住同你一齊咪真愛囉,而唔係為咗達到『目的』先同你結婚。」

從呢班後生仔女嘅討論睇得出,性,唔再係「男仔著數,女仔吃虧」㗎喇,已經趨向「AA制」。甚至有啲情況係,女嘅好愛男朋友,但同時又會出去享受其他性生活,即性、愛分明。對此,麥明詩就話:「生理上某程度係邏輯合理嘅,心理上同肉體上嘅滿足,未必咁啱都可以嚟自同一個人,但最後唔work嘅重點通常係妒忌心問題,就算訂好晒規矩,講明各有各玩,但唔可以帶返屋企、唔可以過夜等等。諗呢,就好似幾理想,但好難實踐,因為人係好易嫉妒,『你搵件正過我,即係咩意思呀?』另外最大原因係男女生理周期,女性生完小朋友後吸引力可能下降,當大家都去到40歲,女性發現無乜market,男嘅反而繼續有market,到時就更加會妒忌同不安全感。」果然係10A。


鍾意就快D Share啦!