網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月5日 星期五

白雲:危企天橋半天吊!白雲:只怕不能一輩子拍戲 __,白雲,

白雲為呢場戲真係好搏命!藝人白雲在無綫熱播劇《鐵探》有破格演出,昨晚播出一集講佢神志不清,喺天橋上面與警員對峙,見着住藍色超短熱褲嘅佢不停胸撞、腳踢、 ...


白雲為呢場戲真係好搏命!


藝人白雲在無綫熱播劇《鐵探》有破格演出,昨晚播出一集講佢神志不清,喺天橋上面與警員對峙,見着住藍色超短熱褲嘅佢不停胸撞、腳踢、郁手打警員,動作同表情都交足戲,最嚇人係佢更爬出石壆,甚至半個身拋出街外,真係睇到觀眾標晒汗!

拍完周身瘀

今日佢喺社交網上載兩條當日拍攝時嘅片段同大家交代番,佢話:「上橋有吊威吔,大家放心。其實我沒有畏高,做任何動作也不害怕。反而所有工作人員和演員更為我擔心。蘇萬聰監製說『我不NG你,你就做幾個版本給我。』於是就有了這個瘋狂版本的剪輯。不停的跌倒,甚至衝向警察,其實我真的完全沈浸在自己世界,之後周身瘀青才知道痛。」

做足準備功夫

白雲仲透露拍攝前做足功課:「拍之前上網看了一些video,電影甚麼的。因為緊張能不能把吃了毒品之後出現幻覺、瘋狂表現出來。我不在乎觀眾看到的一分鐘我要拍多久多苦,我只在乎沒有讓我用盡全力的表演機會;會害怕的是不能一輩子拍戲。向這套劇的編劇、監製、拍攝、AA、燈光、PA 等所有工作人員說聲謝謝,謝謝給我這個機會。」

決絕拒飯局

另外,佢又上載咗一張WhatsApp截圖,當中有人問佢:「有冇興趣去食飯?」白雲就決絶回覆:「沒興趣!明白嗎?太多這種人,已經不想問為甚麼有我電話。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!