掃呢頁CODE去手機

2019年4月1日 星期一

鄧麗欣:望情侶檔搵銀!鄧麗欣爆王子識廣東粗口 __,鄧麗欣,

藝人鄧麗欣(Stephy)出席慈善跑開步禮,經常是「晨早」活動常客的她,稱應出一分力支持慈善活動,更要保持此心。談到工作方面,她透露正在選劇本,亦想快 ...


藝人鄧麗欣(Stephy)出席慈善跑開步禮,經常是「晨早」活動常客的她,稱應出一分力支持慈善活動,更要保持此心。談到工作方面,她透露正在選劇本,亦想快點開工,在選角色上,她沒有太大限制,但就想拍一些懸疑題材的片種,因她平時都喜歡看這類的戲,所以都試吓。

問到可有製作單位想她和男友邱勝翊(王子)以情侶檔演出?她坦言:「又冇喎!(唔抗拒?)唔會,賺錢OK嘅。」講到她要港台兩邊飛拍拖,她笑言:「OK嘅,有啲身邊朋友long distance係英國、加拿大,我至少冇時差。 」Stephy稱男友正在忙於拍劇,有時間都會探班,而到她開工時,男友都一樣飛過來。問到她現在國語是否大躍進?她笑言:「反而退步咗,因為國語同普通話發音上係有啲分別,所以有時講到好亂。」她又稱男友的廣東話就沒有進步,因廣東話太難,笑言:「有啲嗌嘢食就會識講廣東話,粗口都識,但就唔係我教佢講嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!