掃呢頁CODE去手機

2019年4月4日 星期四

金燕玲:接受第三次化療 金燕玲精靈樣約祖兒飯局 __,容祖兒,精靈,金燕玲,


祝金燕玲快啲康復!藝人金燕玲患有子宮癌,現正接受化療,早前已剃光頭的她透露剛做完第二次化療後,痛楚令她生不如死,過程比第一次辛苦好多。不過其密友蘇施黃 ...


祝金燕玲快啲康復!


藝人金燕玲患有子宮癌,現正接受化療,早前已剃光頭的她透露剛做完第二次化療後,痛楚令她生不如死,過程比第一次辛苦好多。不過其密友蘇施黃就喺社交網甫出多張合照,指金燕玲原來已接受第三次化療,而她更比前兩次更精神,昨晚已相約容祖兒等出街飯局,似乎抗癌進展理相!

蘇施黃指上兩次做化療後,金燕玲身體非常不適,又嘔又周身骨痛,更要瞓床五日出唔到街,但今次金燕玲剛做完化療第三日,竟然已經精神出街!合照中見到戴頭巾的金燕玲笑容十足,雙眼有神,即使坐喺化咗妝嘅祖兒身旁都未見疲態,席間就見佢枱頭放上保溫杯,睇嚟佢身心狀態都好好。蘇施黃謂:「金小姐真👍上兩次做化療,又嘔又周身骨痛,淨瞓唔出得街大概五日...剛打完第三次,昨晚竟然可以出街👏👏👏」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!